حلالی: تا جایی که می‌دانم یحیی نمی‌خواهد برگردد

حلالی: تا جایی که می‌دانم یحیی نمی‌خواهد برگردد

پایگاه خبری فوتبالی- اسماعیل حلالی معتقد است با توجه به اتفاقات و فشارهایی که در دربی وجود داشت، اعتراضات یحیی گل‌محمدی طبیعی بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، اسماعیل حلالی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره دربی ۹۸ که با تساوی ۱-۱ به پایان رسید به خبرنگار ما گفت: بازی خیلی خوبی بود. در شرایطی که پرسپولیس دنبال امتیاز بود و استقلال بیشتر امتیازاتش را گرفته بود من توقع نداشتم دو تیم هجومی بازی کنند و دنبال امتیاز باشند اما دیدیم که هر دو تیم موقعیت های زیادی را در طول بازی ایجاد کردند. پرسپولیس در ابتدا بازی را خوب شروع نکرد اما هر چه جلوتر رفت حاکمیت توپ و بازی را در اختیار گرفت و دو تیم برخلاف بازی رفت که رو به عقب بازی می‌کردند، در این بازی موقعیت های زیادی داشتند و در طول بازی به لحاظ فنی، اتفاقات خوبی رخ داد.

او در ادامه گفت: ما در زمان خوبی به گل رسیدیم و در نیمه دوم می‌توانستیم خیلی بهتر مدیریت کنیم. در دقیقه ۶۰-۷۰ فشار تیم ما به استقلال کم شد و مهاجمان تیم خسته شدند و در آن دقایق می‌توانستیم قبل از تغییر در خط دفاع و هافبک، تیم را در خط جلو تقویت کنیم و به فشاری که وارد می‌کردیم، ادامه دهیم. البته این مسائل در ذهن من به عنوان یک مربی وجود داشت اما شرایط مربی‌ای که روی نیمکت می‌نشیند و تحت فشار و استرس قرار دارد متفاوت است. در مجموع بازی خوب بود اما تساوی مشکلی از مشکلات ما را حل نکرد و این نتیجه به درد تیم استقلال می‌خورد نه ما.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس سپس با اشاره به اختلاف 6 امتیازی بین پرسپولیس و استقلال عنوان کرد: با توجه تساوی دربی و به لطف دو امتیازی که استقلال از کمیته انضباطی گرفت، این تیم 6 امتیاز از پرسپولیس جلو افتاد و کار برای ما سخت شد و شرایط از کنترل ما خارج شد. این سه امتیاز می‌توانست به ما کمک کند اما نشد. فوتبال همین است و امیدوارم که در بازی های بعدی قوی تر بازی کنیم و در نهایت بتوانیم قهرمان شویم اما اگر این اتفاق نیفتد هم تیم ما با توجه به شرایط و نفراتی که داشت، امسال خیلی شایسته عمل کرد و بهترین نتایج را گرفت. با مساوی شدن دربی شرایط برای قهرمانی سخت شد؛ اگر سه امتیاز را می‌گرفتیم، شرایط متفاوت بود چون استقلال با از دست دادن امتیاز استرس می‌گرفت و روحیه‌شان را از دست می‌دادند اما الان کاملا مصمم هستند که نبازند.

او در خصوص حواشی پیرامون قضاوت مهدی سیدعلی در این بازی بیان کرد: در ایران نتیجه بازی روی عملکرد داوران تاثیر دارند و سوت هایشان با اتفاقات بازی هماهنگ است. مهدی سیدعلی عادلانه سوت می‌زد اما وقتی ما جلو افتادیم سوت هایش برگشت و بعد از مساوی شدن بازی باز هم سوت ها برگشت. نباید اینطور باشد. از طرفی در زمان به ثمر رسیدن گل استقلال هم ما 10 نفره بودیم و داور می‌توانست اجازه تعویض را بدهد. البته من آقای سیدعلی را می‌شناسم و اصلا آدمی نیست که عمدا اینطور قضاوت کند اما این اتفاقات شائبه برانگیز هستند.

حلالی درباره اعتراض های یحیی گل‌محمدی به داوری این بازی گفت: فشار و استرس بازی زیاد بود و اتفاقاتی هم افتاد که باعث شد یحیی اعتراض کند. یحیی اصلا چنین آدمی نیست. وقتی تیمی در آن شرایط گل می‌خورد، مربی  تمام استرس ها و فشار ها را تحمل می‌کند. ما در بخشی به‌خاطر داوری این گل را خوردیم و می‌توانست این اتفاق نیفتد اما در مجموع استقلال گل زیبا به ثمر رساند. ما چنین سانتر های زیبایی در لیگ کم داریم اما در این بازی دو سانتر زیبا را شاهد بودیم.

او در واکنش به استوری خداحافظی سرمربی سرخپوشان گفت: از یحیی گل‌محمدی خواهش می‌کنم که در تمرینات حاضر شود و کار نیمه تمام خودش را تمام کند. در نهایت ما اگر دوم هم شویم چیزی از دست ندادیم. من خودم امسال در باشگاه حضور داشتم و دیدم که چه شرایط سختی وجود داشت.‌ پرسپولیس تا اینجای کار با این شرایط و بضاعت مردانه جنگیده است.


حلالی در پایان گفت: تا الان تا جایی که من اطلاع دارم آقای گل‌محمدی قصد بازگشت ندارند اما امیدوارم مشکل حل شود و ایشان برگردند و دوباره کارشان را شروع کنند.

۴۱۵۴