سرمربی هلندی سابق بارسلونا در آستانه یک بازگشت دیگر!/ مقصد بعدی احتمالی کومان مشخص شد

سرمربی هلندی سابق بارسلونا در آستانه یک بازگشت دیگر!/ مقصد بعدی احتمالی کومان مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - بر اساس آخرین گزارش‌ها و اطلاعات منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف ورزشی در کشور هلند، به نظر می‌رسد که سرمربی هلندی سابق آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون بعد از برگزاری رقابت‌های جام جهانی 2022 در کشور قطر، از شانس بسیار بالایی برای به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی فوتبال کشورش هلند برخوردار می‌باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه NOS (شبکه رادیو و تلویزیون هلند یا همان سازمان صدا و سیمای هلند)، این امکان وجود دارد که رونالد کومان، بازیکن و مربی سابق تیم ملی فوتبال هلند و باشگاه بارسلونای اسپانیا بعد از برگزاری رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ به میزبانی کشور قطر، به کادر هدایت و نیمکت رهبری تیم ملی فوتبال کشور خود هلند بازگردد.

این منبع خبری در کشور هلند مدعی شده که رونالد کومان در حال حاضر مشغول انجام مذاکرات با مقامات و مسئولان فدراسیون فوتبال کشور هلند است.

رونالد کومان پیش‌تر از این نیز در خلال سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ میلادی وظیفه هدایت و رهبری لاله‌های نارنجی را در تیم ملی فوتبال هلند بر عهده داشت و دوران نسبتاً موفقی را نیز به همراه این تیم تجربه و پشت سر گذاشت.

این مربی پنجاه و هشت ساله هلندی در سال ۲۰۲۰ میلادی هدایت تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا را بر عهده گرفت و یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا یا همان کوپا دل‌ری نیز همراه با کاتالان‌ها به دست آورد.

رونالد کومان هلندی سرانجام در سال ۲۰۲۱ میلادی یعنی در میانه مسابقات همین فصل جاری لالیگای اسپانیا، به دلیل کسب نتایجی بسیار ضعیف و دور از انتظار هواداران پر تعداد باشگاه کاتالانی، از هدایت کادر فنی و سرمربی‌گری آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون برکنار و سرجی بارخوان از تیم بارسلونای بی به عنوان سرمربی موقت در چند بازی جانشین مرد هلندی شد تا این که بعد از انجام مذاکرات فشرده و نسبتا طولانی مدت، سرانجام ژاوی هرناندز از تیم السد قطر به نیوکمپ بازگشت تا این بار نه در زمین چمن این ورزشگاه بلکه روی نیمکت سرمربی‌گری باشگاه سابق خود که تیم مورد علاقه‌اش هم می‌باشد، قرار گرفته و انجام وظیفه نماید.

9404