چرا ستاره ذوب‌آهن جایی در لیست تیم ملی امید سال نداشت؟

چرا ستاره ذوب‌آهن جایی در لیست تیم ملی امید سال نداشت؟

پایگاه خبری فوتبالی- محمد خدا بنده‌لو بازیساز تیم ذوب‌آهن که سال گذشته پدیده لیگ بود به اردوی تیم ملی زیر ۲۳ سال دعوت نشد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی امید برای آماده‌سازی مسابقات المپیک بازیکنان زیر ۲۱ سال از امروز صبح اردوی خود را زیر نظر مهدی مهدوی کیا با حضور ۲۷ بازیکن آغاز کرده است.

یکی از بازیکنانی که انتظار می‌رفت در این اردو حضور داشته باشد محمد خدابنده‌لو هافبک تیم ذوب آهن بود که در نتایج اخیر تیم ذوب‌آهن تاثیر بسزایی داشته است اما همانطور که در ابتدای خبر خواندید این اردو مختص به بازیکنان زیر ۲۱ سال است و خدابنده لو در پایان ۲۲ سالگی و ورود به ۲۳ سالگی قرار دارد.

این بازیکن در پی درخششی که در سال های اخیر داشت جزو نفرات ثابت در اردو های تیم امید ایران بوده و البته در تمام رده های سنی نوجوانان، جوانان و امید بازی کرده و همچنین در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا که در آبان ماه سال قبل برگزار شد نیز حضور داشت و نقش مهمی در صعود ایفا کرد.

این در حالی است که انتظار می‌رفت خدا بنده لو به عنوان یک هافبک بازیساز با توجه به عملکرد خوبی که در ترکیب تیم ذوب آهن داشت به این اردو دعوت شود، اما باتوجه به غیبت چند بازیکن اصلی دیگر مثل علیرضا رضایی و یاسین سلمانی و چند بازیکن دیگر به نظر می رسد، مهدوی‌کیا در حال محک زدن بازیکنان زیر ۲۱ سال و مهیا کردن آنها برای رقابتهای مقدماتی المپیک پاریس است.

بازیکنان شاخص و با کیفیتی مثل خدابنده لو، سلمانی و علیرضا رضایی احتمالا در اردوی خردادماه به تیم ملی زیر ۲۳ سال دعوت خواهند شد.

۴۱۵۴