علاقه دو تیم مطرح ایتالیایی به ستاره انگلیسی شیاطین‌سرخ

علاقه دو تیم مطرح ایتالیایی به ستاره انگلیسی شیاطین‌سرخ

پایگاه خبری فوتبالی - گزارش‌ها حاکی از آن است که به میلان و رم پیشنهاد شده است که هافبک انگلیسی شیاطین سرخ را به صورت رایگان به خدمت بگیرند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نیکولو شیرا، خبرنگار سرشناس رسانه‌های ایتالیایی و هم‌چنین طبق گزارشات سایر رسانه‌های انگلیسی، در ماه ژانویه گذشته، مدیریت باشگاه منچستر یونایتد فرصت فروش قرضی جسی لینگارد، هافبک تیم ملی فوتبال انگلستان و تیم سرخ‌پوش منچستری را رد کرد تا این بازیکن انگلیسی در تیم اصلی باقی بماند.

با این اوصاف، این بازیکن بیست و نُه ساله از ابتدای ماه فوریه تنها یکصد و نوزده دقیقه برای تیم منچستر یونایتد به میدان رفته و این احساس را تقویت می‌کند که با پایان یافتن مدت زمان اعتبار قراردادش در فصل تابستان، منچستر یونایتد را ترک خواهد کرد.

طبق گزارش نیکولو شیرا، روزنامه‌نگار مشهور ایتالیایی، این ملی‌پوش انگلیسی منچستری‌ها هنوز هم خواهان و مشتریان زیادی دارد و نیوکاسل یونایتد و وستهام یونایتد هم‌چنان اوضاع را زیر نظر دارند. گفته می‌شود که برخی از تیم‌های مطرح ایتالیایی نظیر آث میلان و آ اس رم نیز این فرصت را پیدا کرده‌اند که شانس خود برای به خدمت گرفتن جسی لینگارد که قبلاً زیر نظر ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی حال حاضر آ اس رم کار کرده را امتحان کنند.

جسی لینگارد با آگاهی از این موضوع که احتمالاً در فصل تابستان پیشنهادات برایش سرازیر شود، می‌تواند قبل از تصمیم‌گیری نهایی در مورد آینده خود، به طور واقع‌بینانه فکر کند.

9404