مقابله والنسیا با علاقه بارسلونا به مدافع و کاپیتان تیم خود

مقابله والنسیا با علاقه بارسلونا به مدافع و کاپیتان تیم خود

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرين خبرها و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف اسپانیایی خصوصا رسانه‌های منطقه کاتالونیا، مدیران و مسئولان باشگاه والنسیای اسپانیا به دنبال تمدید قرارداد با خوزه گایا، مدافع کناری سمت راست تیم خود هستند که این موضوع را فابریتزیو رومانو گزارش و تأیید کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فابریتزیو رومانو، روزنامه‌نگار سرشناس رسانه‌های اروپایی و کارشناس حوزه نقل و انتقالات فوتبال و طبق گفته این منبع، مدیران و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا پیش‌تر از این پیشنهادی برای خرید و در اختیار گرفتن خوزه گایا، بازیکن بیست و شش ساله و مدافع کناری سمت راست باشگاه والنسیا ارائه کرده بودند و حالا خوزه گایا باید تصمیم نهایی خود را در ارتباط با قبول یا رد این پیشنهاد اتخاذ کند.

خوزه گایا طی رقابت‌های فصل 2021/2022 در بیست و سه مسابقه‌ای که با پیراهن سفید رنگ والنسیا مقابل رقیبان و حریفان این تیم به میدان بازی رفته بود، موفق شد که دو گل به ثمر برساند و هم‌چنین توانست که چهار پاس گل نیز برای هم‌تیمی های خود در والنسیا ارسال کند و چنین آماری را از خود بر جای بگذارد.

مطابق با آخرین اطلاعات منتشر شده در وب‌سايت ترانسفر مارکت، ارزش بازار این مدافع کناری سمت راست مبلغی معادل با رقم چهل میلیون یورو می‌باشد؛ همین‌طور مدت زمان اعتبار قرارداد کنونی خوزه گایا در فصل تابستان سال 2023 میلادی با خفاش‌های والنسیایی به اتمام خواهد رسید. بر اساس برخی گزارش‌های منتشر شده، گفته می‌شود که خوزه گایا نیز به صورت تلویحی بابت حضور در جمع شاگردان ژاوی هرناندز در نیوکمپ و در میان بازیکنان آبی و اناری‌پوش شهر بندری بارسلون ابراز و اظهار علاقه‌مندی کرده است.

9404