جوان‌های تیم ملی و هدف‌گذاری قطر 2022

جوان‌های تیم ملی و هدف‌گذاری قطر 2022

پایگاه خبری فوتبالی- امیرحسین حسین‌زاده و عارف غلامی دو بازیکن جوان استقلال امیدوار به حضور در فهرست نهایی تیم ملی هستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، درخشش امیرحسین حسین‌زاده در نخستین فصل حضورش با پیراهن استقلال، کادرفنی این تیم را مجاب کرد تا از این بازیکن در نفرات اصلی بهره بگیرد. وینگر جوانی که خیلی زود جای خودش را در ترکیب آبی‌پوشان باز کرد و به یکی از مهره‌های قابل اتکای فرهاد مجیدی تبدیل شده است.

درخشش حسین‌زاده در این فصل سبب شد تا دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی نام این بازیکن را در فهرست قبلی تیم ملی قرار دهد اما به دلیل ابتلای او به کرونا، حسین‌زاده دو دیدار قبلی برابر عراق و امارات را از دست داد اما ادامه‌دار بودن عملکرد خوب او سبب شد تا اسکو این مرتبه نیز از وینگر جوان و 21 ساله آبی‌ها دعوت به‌عمل آورد.

از دیگر نکات جالب لیست تیم ملی، دعوت دوباره از عارف غلامی به این اردو است. بازیکنی که 7 ماه گذشته را به‌دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد و قادر به همراهی تیمش نبود اما در بازگشت دوباره به ترکیب استقلال، جای خالی یزدانی و مرادمند را پر کرد و اسکوچیچ که نشان داده است علاقه خاصی به سبک بازی عارف دارد، مجددا او را به اردوی تیم ملی فراخواند.

حالا این دو بازیکن جوان استقلال امید زیادی دارند تا در اردوی فعلی تیم ملی و دو دیدار مقابل کره جنوبی و لبنان، توانایی‌هایشان را به‌نمایش بگذارند و نظر مثبت کادرفنی را نیز به‌دست بیاورند. حضور در لیست پایانی تیم ملی ایران برای شرکت در رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر، هدف اصلی حسین‌زاده و غلامی جوان است که وضعیت فعلی استقلال و مساعد بودن زمینه برای ادامه درخشش در لیگ و جام حذفی نیز شانس آنها را افزایش داده است.

۴۱۵۴