کی‌روش نگران مصدومیت فوق‌ستاره لیورپول

کی‌روش نگران مصدومیت فوق‌ستاره لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی- فوق‌ستاره‌ی مصری تیم فوتبال لیورپول مصدوم شده و شرایط او برای همراهی تیم ملی کشورش در مرحله‌ی انتخابی جام جهانی نامشخص است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، بعد از آن‌که محمد صلاح خود را به اردوی تیم ملی مصر برای حضور در مرحله‌ی انتخابی جام جهانی و رویارویی با سنگال رساند، کادرپزشکی به صورت پای او را معاینه کرده تا وضعیت مصدومیت این مهره‌ی کلیدی مصری‌ها را بررسی کنند.

براساس اعلام رسانه‌های مصری، صلاح در بدو ورود به اردوی تیم ملی کشورش با دستور کارلوس کی‌روش تحت معاینات دقیق و کامل پزشکی قرار گرفته تا وضعیت جسمانی این بازیکن مورد بررسی قرار گیرد و میزان مصدومیتش مشخص شود.

یورگن کلوپ سرمربی تیم فوتبال لیورپول در صحبت‌های خود درباره‌ی مصدومیت صلاح گفته بود: «صلاح در بازی لیورپول مقابل ناتینگهام فارست در جام حذفی به دلیل احساس درد دوباره حاضر نبوده است.» و این صحبت‌های کلوپ باعث نگرانی در اردوی تیم ملی مصر شده است.

گفتنی است که صلاح در دیدار لیورپول مقابل برایتون مصدوم شد و به همین علت در مصاف با آرسنال به عنوان یار تعویضی به ترکیب لیورپول آمد و در مقابل ناتینگهام در جام حذفی به طور کلی غایب بود تا کارلوس کی‌روش و همکارانش نگران غیبت مهره‌ی کلیدی خود در مرحله‌ی انتخابی جام جهانی باشند.

۴۱۵۴