خاطره جالب فابینیو از حضور در مادرید/ وقتی مورینیو شما را با پیژامه می‌بیند!

خاطره جالب فابینیو از حضور در مادرید/ وقتی مورینیو شما را با پیژامه می‌بیند!

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره ملی‌پوش و برزیلی خط میانی قرمزهای آنفیلد در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌ها به بیان یک خاطره جالب از زمان حضورش در باشگاه رئال‌مادرید و ملاقات با ژوزه مورینیو پرداخته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه فورفورتو و سایر رسانه‌های انگلیسی، فابینیو، هافبک تیم ملی فوتبال برزیل و ستاره خط میانی باشگاه ليورپول انگلستان در گفت‌وگویی کوتاه اما جالب با خبرنگار نشریه فورفورتو در ارتباط با خاطره خودش از زمان ملاقات با ژوزه مورینیو در شهر مادرید اسپانیا و باشگاه رئال مادرید گفت: "به پرتغال رسیدم و برای دو هفته در ریو‌آوه ماندم. در یک مهمانی در کنار دیگر برزیلی‌ها، مدیر برنامه‌هایم گفت که رئال کاستیا (تیم دوم باشگاه رئال‌ مادرید) نیاز به جذب یک مدافع کناری سمت راست دارد و می‌‌خواهند بدانند که آیا تو علاقه‌مند به حضور در آن جا هستی یا خیر."

ستاره برزیلی خط میانی ليورپول در ادامه صحبت‌های خود گفت: "یک شب برادر دکو پیش من آمد و گفت که وسایلت را جمع کن؛ زیرا خورخه مندز صبح به این‌جا می‌رسد. در ماشین خود مندز به من گفت که به مادرید می‌رویم تا با آن‌ها قرارداد امضاء کنیم. به مادرم در برزیل اطلاع دادم و او از خوشحالی بابت غیر منتظره بودن این خبر گریه کرد. در هتل در شرایطی که پیژامه پوشیده بودم و آمادگی ملاقات با کسی را نداشتم، ژوزه مورینیو را دیدم و نمی‌دانستم چه بگویم. هیچ وقت چنین دیداری نداشتم!"

فابینیو بعد از آن که نتوانست به تیم اصلی رئال مادرید برسد، در سال ۲۰۱۳ میلادی به باشگاه ریوآوه پرتغال بازگشت و سپس‌ به تیم موناکو از لیگ لوشامپیونه فرانسه قرض داده شد.

9404