رسمی؛ در آستانه بازی اینتر و یوونتوس، تست کرونای لائوتارو مثبت شد

رسمی؛ در آستانه بازی اینتر و یوونتوس، تست کرونای لائوتارو مثبت شد

پایگاه خبری فوتبالی - آزمایش کرونای ستاره ملی‌پوش و آرژانتینی افعی‌های شهر میلان در آستانه مسابقات تیم ملی کشورش در مقدماتی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی و هم‌چنین دیدار حساس با بیانکونری در چهارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا مثبت اعلام شد و به این بازیکن به قرنطینه رفت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی و آمریکای جنوبی، نتیجه آزمایش کرونای لائوتارو مارتینز، مهاجم بیست و چهار ساله تیم ملی فوتبال آرژانتین و باشگاه اینتر ایتالیا مثبت اعلام شد. این بازیکن ملی‌پوش با ابتلا به ویروس کووید نوزده و بیماری کرونا، روانه قرنطینه خانگی شد و به این ترتیب، دو مسابقه تیم ملی فوتبال آرژانتین در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در منطقه آمریکای جنوبی را از دست داد که شامل مسابقه با تیم ملی فوتبال ونزوئلا در تاریخ شنبه ششم فروردین ماه سال جاری و هم‌چنین مسابقه با تیم ملی فوتبال اکوادور در تاریخ چهارشنبه دهم فروردین ماه سال جاری می‌باشد.

طبق گزارشات منتشر شده توسط منابع و نشريات مختلف ایتالیایی، هم اکنون هدف پزشکان نراتزوری، رساندن لائوتارو مارتینز به زمان برگزاری مسابقه حساس معروف به 'دربی ایتالیا' در تاریخ چهاردهم فروردین ماه سال جاری و دیدار جذاب برابر دیگر تیم بزرگ ایتالیا از شهر تورین یعنی یوونتوس خواهد بود.

9404