دو ستاره برزیلی و اسپانیایی پاری‌سن‌ژرمن در اندیشه جدایی در تابستان

دو ستاره برزیلی و اسپانیایی پاری‌سن‌ژرمن در اندیشه جدایی در تابستان

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با گزارش منتشر شده توسط خبرنگار یکی از روزنامه‌ها و نشریات معتبر مادرید اسپانیا، دو ستاره سابق آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون و کهکشانی‌های مادریدی که هم‌اکنون در تیم پایتخت‌نشین فرانسوی هم‌تیمی هستند، به جدایی از جمع بازیکنان پاریسی‌ها فکر می‌کنند و در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو در صدد خروج از این تیم خواهند بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپانیایی آ اس چاپ مادرید، نیمار جونیور، مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل و ستاره سابق خط حمله بارسلونا و هم‌چنین سرخیو راموس، مدافع سابق تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید که هر دوی این بازیکنان هم اکنون در تیم پاری‌سن‌ژرمن فرانسه عضویت دارند، از شرایط خود در این باشگاه ناراضی بوده و به جدایی از جمع پاریسی‌ها در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو می‌اندیشند.

طبق این گزارش، شرایط باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه بعد از شکست مقابل رئال‌ مادرید اسپانیا و حذف از لیگ قهرمانان اروپا، کاملاً دگرگون شده و می‌توان منتظر رخ دادن اتفاقات بزرگی در این باشگاه پایتخت‌نشین فرانسوی در طول ماه‌های آينده بود. ناصر الخلیفی، رئیس پاری‌سن‌ژرمن اخیرا ملاقاتی با دیگر سران قطری این باشگاه فرانسوی داشته است که به دنبال آن و طی روزهای گذشته، شایعاتی در مورد بازگشت لیونل مسی به باشگاه بارسلونای اسپانیا نیز منتشر شده بود.

نیمار جونیور برزیلی با وجود گلزنی مقابل بوردو در مسابقه‌ای که بعد از شکست برابر کهکشانی‌های مادریدی و حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، در چهارچوب لیگ فرانسه برگزار شد، در استادیوم خانگی تیمش یعنی پارک‌ده‌پرنس شهر پاریس به همراه لیونل مسی مورد اعتراض شدید توسط هواداران خودی قرار گرفتند و 'هو' شدند.

مورد سرخیو راموس اگر چه تفاوت بسیاری داشته، اما این بازیکن اسپانیایی نیز از وضعیت خود در باشگاه اول شهر پاریس راضی نیست؛ در طرف مقابل، صبر مدیران باشگاه فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن نسبت به این مدافع ملی‌پوش سابق رئال مادرید و مشکلات مربوط به مصدومیت‌های پیاپی و آسیب‌های جسمانی‌اش نیز در آستانه تمام شدن است.

برآیند این خبرها و اتفاقات، باعث می‌شود که در رابطه با آینده این ستارگان پاری‌سن‌ژرمن در پایتخت فرانسه، پیش‌بینی‌های روشن و مثبتی صورت نگیرد و همچنین سبب شود که در پایان رقابت‌های فصل جاری، حتی زمزمه‌هایی مبنی بر ترک این تیم فرانسوی توسط این دو ستاره برزیلی و اسپانیایی یا دست‌کم یکی از آن‌ها از همین حالا شنیده شود.

9404