واکنش مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا به کسب پیروزی با گلزنی او در ال‌کلاسیکو

واکنش مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا به کسب پیروزی با گلزنی او در ال‌کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع ملی‌پوش اروگوئه‌ای آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون در بازی ال‌کلاسیکوی شب گذشته مقابل رئال مادرید در استادیوم سانتیاگو برنابئوی پایتخت اسپانیا گلزنی و در پایان مسابقه با خبرنگاران رسانه‌ها صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه تلویزیونی اختصاصی باشگاه بارسلونا و سایر رسانه‌های اسپانیایی، رونالد آرائوخو، مدافع تیم ملی فوتبال اروگوئه و یکی از مهره‌های اصلی خط دفاعی بارسلونا در پایان مسابقه ال‌کلاسیکوی سب گذشته در خصوص کسب پیروزی در سانتیاگو برنابئو چنین گفت: "آماده بودم که در این ال‌کلاسیکو در پست دفاع راست هم بازی کنم. من یک مدافع هستم و دفاع بهترین کاری است که می‌توانم انجام دهم. من در هر جایی که مربی بخواهد به تیم کمک کنم، آماده بازی هستم. می‌دانستم که مقابل وینیسیوس جونیور در این دیدار کار سختی خواهم داشت اما به کیفیت خودم اعتماد داشتم و تصمیم مربی هم خوب بود. این‌که در چنین دیداری گل بزنم، بسیار مهم است. برنده شدن بسیار مهم بود و خوشحالی من بسیار زیاد است؛ تمام کارهایی که برای رسیدن به این مقطع انجام داده‌ام را به یاد دارم."

بازیکن ملی‌پوش و اروگوئه‌ای خط دفاعی کاتالان‌ها در ادامه صحبت‌های خود گفت: "از نتیجه این بازی خیلی راضی هستم و خیلی خوش گذشت. این نتیجه بسیار شگفت انگیز و مهم بود. آن چه در طول هفته روی ویدیوها و سبک بازی‌مان کار کرده بودیم، در این مسابقه جواب داد. پیروزی در این ال‌کلاسیکو ضربه مهمی به قهرمانی در لالیگای امسال وارد می‌کند و این یعنی هنوز امید داریم؛ هر چند که باید متواضعانه رفتار کنیم چون هنوز چیزهای زیادی برای به دست آوردن باقی مانده است."

9404