رضایت مدافع پرتغالی از حضور مجدد در منچستر: با آمادگی بازگشته‌ام

رضایت مدافع پرتغالی از حضور مجدد در منچستر: با آمادگی بازگشته‌ام

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع کناری شیاطین سرخ معتقد است که پیشرفت زیادی در این فصل داشته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از وب‌سایت رسمی باشگاه منچستر یونایتد و سایر رسانه‌های انگلیسی، دیوگو دالوت اخیرا بیست و سه ساله شد و یک کادوی تولد نیز دریافت کرد؛ دعوت به تیم ملی پرتغال برای مسابقات پلی‌آف جام جهانی! وی در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه منچستر یونایتد گفت: "همیشه سعی می‌کنم هر بازی کمی پیشرفت کنم و اکنون می‌توانم به طور کلی بگویم که خوب بازی می‌کنم. من در تمامی جنبه‌های بازی‌ام رشد کرده‌ام و اکنون می‌خواهم به ثباتی برسم که زمان بازی بیشتری به من می‌دهد. از زمانی که به منچستر آمدم، همیشه تقاضای زمان بازی بیشتری داشتم. می‌خواهم آن را با نتایج تیم ترکیب کنم و کمک کنم تا تیم نتایج بهتری بگیرد."

دالوت سپس از فصل گذشته که به طور قرضی در میلان بود، صحبت کرد و گفت: "دیدن چشم‌انداز یک جای دیگری بسیار برایم خوب بود. نه فقط چشم‌اندازی که در پرتغال یا این‌جا وجود داشت؛ بلکه یک کشور دیگر. آن دوران چیزهای زیادی برایم به ارمغان آورد و امیدوارم با ترکیب آن‌ها بتوانم بهتر و بهتر باشم؛ نه فقط به عنوان یک بازیکن، بلکه به عنوان یک مرد. قرض داده شدن یک چشم‌انداز، چالش و فرصت جدید است. هدف از این کار نیز همین است زیرا در انگلیس زمان بازی‌ای که می‌خواهید را به دست نمی‌آورید. شما می‌خواهید توانایی ارائه بازی خوب خود را نشان دهید و عملکرد سطح بالایی داشته باشید؛ این چیزی بود که من در ایتالیا نشان دادم."

بازیکن پرتغالی شیاطین سرخ ادامه داد: "با کمک باشگاه و بازیکنانی که در آن‌جا بودند، دوران فوق‌العاده‌ای داشتم. احساس کردم کارم را به اتمام رسانده‌ام و سپس با اعتماد به نفس و آمادگی بیشتری به این‌جا برگشتم؛ چون بازی سطح بالایی را در پاها و در ذهنم داشتم. واضح است که آماده‌ شروع فصل بودم و حالا هم این‌جا هستم."

9404