واکنش الگری به تمدید قرارداد دیبالا، درخشش ولاهوویچ و رقابت با ایتتر

واکنش الگری به تمدید قرارداد دیبالا، درخشش ولاهوویچ و رقابت با ایتتر

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی بیانکونری بعد از کسب پیروزی شب گذشته مقابل سالرنیتانا در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، ماسیمیلیانو آلگری در پایان مسابقه شب گذشته یوونتوس برابر سالرنیتانا که به برتری دو بر صفر بانوی پیر انجامید، به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد که مهم‌ترین بخش‌های صحبت‌های الگری در این مصاحبه را در ادامه می‌خوانید:

"ما خوب شروع کردیم و بازیکنان امروز خوب بودند، در نیمه دوم استرس داشتیم اما امروز باید برنده می‌شدیم."

"رابطه با دیبالا و دیگران خوب است. پائولو به عنوان یک جوان به یوونتوس آمد و تبدیل به بازیکن بزرگی شد. اصلاً مشکلی میان ما نیست."

"درباره تمدید قرارداد دیبالا اما نمی‌دانم دیبالا فصل آینده بازیکن یوونتوس می‌ماند یا خیر. او تنها بازیکنی نیست که قراردادش به پایان می‌رسد."

درباره رقابت یوونتوس و اینتر، باید بگویم که اینتر هنوز یک بازی در پیش دارد، بنابراین آن ها احتمالاً 63 امتیاز دارند؛ مهم این بود که مقابل سالرنیتانا پیروز شویم تا استراحت خوبی داشته باشیم."

"درباره درخشش ولاهوویچ، او بازی خوبی انجام داد و به یک نقطه مرجع در جلوی تیم تبدیل شد. خوشحالم که او گل زد، اما او می‌داند که باید بیشتر پیشرفت کند. امروز به خصوص در نیمه اول خوب حمله کردیم و در نیمه دوم کمی خسته شدیم اما می‌توانستیم گل سوم را بزنیم."

9404