واکنش پیولی به حواشی پایان بازی با کالیاری و حمله به دو بازیکن میلان

واکنش پیولی به حواشی پایان بازی با کالیاری و حمله به دو بازیکن میلان

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی روسونری نسبت به کسب پیروزی مقابل کالیاری و اتفاقات و حواشی رخ داده در دقایق پایانی این مسابقه واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی و اسکای اسپورتس، روسونری موفق شد در یک دیدار حساس و نفس‌گیر هر سه امتیاز موجود در بازی برابر کالیاری را کسب کند تا با توجه به تساوی اینتر برابر فیورنتینا، با یک بازی بیشتر اختلاف امتیازهای خود را با این تیم به عدد شش برساند. استفانو پیولی پس از پایان بازی به رسانه‌های ایتالیا چنین گفت:

"از این لحظه به بعد هر بازی، نبرد مهمی خواهد بود. عملکرد تیمم را در این بازی دوست داشتم، حتی با وجود این‌که نتوانستیم در نیمه نخست گلزنی کنیم. با این‌حال ما با کیفیت و شدت لازم بازی کردیم."

"کالیاری برای ما مشکلاتی ایجاد کرد اما این موضوع وقتی هر دو تیم انگیزه‌های قدرتمندی دارند غیر قابل پیشگیری است."

سومین پیروزی متوالی یک بر صفر میلان برابر حریفان، آیا این کلید قهرمانی است؟

"ما دوست داشتیم که گل‌های بیشتری بزنیم و در این دیدار چندین بار تا یک قدمی آن پیش رفتیم اما مهم‌ترین چیز پیروزی است."

"ما در حال انجام کار بزرگی هستیم اما همچنین می‌دانیم که هنوز هم چهار تیم بالای جدول شانس قهرمانی اسکودتو را دارند. هیچ فایده‌ای ندارد که از حالا به پایان فصل فکر کنید چرا که راه درازی باقی مانده و ما فقط باید به مسیر خودمان ادامه بدهیم."

درباره تمایل تئو هرناندز و داویده کالابریا برای شرکت در گلزنی به عنوان مدافعان کناری؟

"خوشبختم که دو بازیکنی در اختیار دارم که بسیار باهوش هستند و توانایی فضاخوانی دارند. کالیاری در این بازی در جناحین بیشتر تهاجمی بود و در نتیجه ما فضای بیشتری در عمق داشتیم. وقتی بازیکنانی دارید که می‌توانند این چنین فضاهای مناسب را بخوانند، همه چیز راحت می‌شود."

درباره تفاوت این بازی با عملکرد میلان در چند بازی اخیر؟

"چیزی که ما دوست داشتیم در بازی‌های قبلی خودمان انجام بدهیم، این بود که گلزنی کنیم و سپس بازی را کنترل و برتری گلمان را حفظ کنیم که قطعاً به طور ذاتی کار آسانی نیست. خوشحالم که در این بازی گل نخست را زدیم و بعد از آن برای گل‌های بیشتر تلاش کردیم. این رویکردی است که ما نیاز داریم."

"ما بازی‌های اخیرمان را بررسی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که اگر خوب حمله کنیم بهتر می‌توانیم دفاع کنیم. سبک بازی ما مناسب دفاع کردن‌های عمیق نیست."

درباره حواشی پایان بازی و توهین‌های نژادپرستانه به توموری و ماینان؟

"مایک به من گفت که از پشت دروازه توهین‌های نژادپرستانه به او شده است. این چیزها همیشه باعث ناراحتی است و هیچ کسی سزاوار چنین توهین‌هایی نیست."

9404