پایان کار جواهر در یوونتوس؟/ ادعای برخی منابع ایتالیایی: قرارداد دیبالا تمدید نمی‌شود

پایان کار جواهر در یوونتوس؟/ ادعای برخی منابع ایتالیایی: قرارداد دیبالا تمدید نمی‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - جلسه انجام مذاکرات برای دست‌یابی به توافقی دوطرفه جهت تمدید قرارداد بین مدیران یوونتوس و پائولو دیبالا امروز برگزار شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، عصر امروز و به منظور دست‌یابی احتمالی به توافقی دوجانبه میان باشگاه یوونتوس و پائولو دیبالا برای تمدید قرارداد فی مابین برگزار شد. برخی منابع و رسانه‌ها ایتالیایی از جمله فابریتزیو رومانو و رومئو آگرستی، خبرنگاران سرشناس نزدیک به بیانکونری تأیید کرده‌اند که امیدی به تمدید قرارداد این ستاره آرژانتینی با باشگاه تورینی وجود ندارد و دیبالا در پایان رقابت‌های فصل جاری یوونتوس را ترک خواهد کرد. این خبرنگاران ادعا کرده‌اند که پائولو دیبالا در انتهای فصل به عنوان بازیکن آزاد یوونتوس رو ترک می‌کند و دیگر خبری از جلسه ملاقات جدید نیست و روابط بین دیبالا و یوونتوس رسماً تمام شده است.

همچنین کورواسودهای بانوی پیر ایتالیا (هواداران تیفوسی و افراطی یوونتوس) نیز با انتشار پستی در بستر فضای مجازی و در شبکه‌های اجتماعی و صفحه رسمی گروه خود در اینستاگرام این موضوع را تأیید کرده‌اند. متن پست منتشر شده توسط این دسته از هواداران یوونتوس درباره خروج دیبالا به این ترتیب است:

"در حال حاضر عملاً رسمی است. پائولو دیبالا در پایان فصل یوونتوس را ترک خواهد کرد. هیچ توافقی با ایجنت او انجام نشده است. دوران دیبالا در بیانکونری به پایان رسیده است."

با توجه به این واکنش هواداران افراطی یوونتوس و همچنین گزارش‌های خبرنگاران و منابع مهم و معتبری هم‌چون آگرستی و رومانو، به نظر می‌رسد که باشگاه یوونتوس و پائولو دیبالا به پایان دوران همکاری خود رسیده‌اند و این همکاری در پایان رقابت‌های فصل جاری رسماً به اتمام رسیده و دو طرف پس از هفت سال همکاری از یکدیگر جدا خواهند شد.

در ادامه نیز توئیت آگرستی را که در این همین ارتباط منتشر کرده، مشاهده می‌کنید:

9404