علاقه و تلاش رانگنیک و منچستری‌ها به جذب مدافع سوئیسی زنبورها

علاقه و تلاش رانگنیک و منچستری‌ها به جذب مدافع سوئیسی زنبورها

پایگاه خبری فوتبالی - یک نشریه معتبر و سرشناس آلمانی اخیرا با انتشار گزارشی، شرح حالی از وضعیت مدافع ملی‌پوش سوئیسی در باشگاه آلمانی بروسیا دورتموند ارائه کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه آلمانی بیلد، در شرایطی که بیش از یک سال از قرارداد مانوئل اوبافمی آکانجی، مدافع تیم ملی فوتبال سوئیس و ستاره خط دفاعی باشگاه بروسیا دورتموند با این تیم آلمانی باقی مانده و مدیریت زنبورها نیز در تلاش است تا برای عقد قراردادی جدید با این بازیکن یا نماینده او مذاکره کند، تهدیدی از سوی شخصی وجود دارد که می‌خواهد این ملی‌پوش سوئیسی را از جمع زردپوشان آلمانی خارج کند. طبق گزارش نشریه بیلد، این تهدید از جانب رالف رانگنیک، سرمربی فعلی تیم سرخ‌پوش منچستر یونایتد است که آرزوی داشتن یک 'متخصص دفاع' را در ترکیب تیم خود دارد.

گفته می‌شود که سرمربی شیاطین سرخ دستمزدی به مبلغ معادل با رقم پانزده میلیون یورو به این بازیکن ملی‌پوش سوئیسی پیشنهاد می دهد که خیلی بیشتر و حدوداً دو برابر مبلغ معادل با رقم هشت میلیون یورویی است که مدیریت باشگاه بروسیا دورتموند به عنوان پیشنهاد تمدید قرارداد روی میز مذاکره گذاشته است. مزیت دیگری که باشگاه منچستر یونایتد دارد، این است که طبق گزارش‌ها، مانوئل آکانجی رؤیای بازی در لیگ برتر فوتبال انگلستان را در سر می‌پروراند و ممکن است درب‌ها برای این مدافع دورتموندی‌ها در اولدترافورد باز باشد.

با این اوصاف، خبرنگار نشریه بیلد آلمان چنین خاطرنشان می‌کند که باشگاه بروسیا دورتموند از ماندن مانوئل آکانجی در ترکیب تیم خود مطمئن است و این اطمينان خاطر بابت جایگاهی است که آن‌ها از حضور در لیگ قهرمانان اروپا به دست آورده‌اند؛ چیزی که برای منچستر یونایتد تضمین نشده است و به همین دلیل است که طرف آلمانی به مذاکره برای تمدید قرارداد این بازیکن ملی‌پوش سوئیسی امیدوار است و ادامه می‌دهد.

9404