خط میانی میلان و شش هافبکی که برای فصل بعد در این تیم هستند

خط میانی میلان و شش هافبکی که برای فصل بعد در این تیم هستند

پایگاه خبری فوتبالی - یک رسانه ایتالیایی با انتشار گزارشی جالب به بررسی شرایط خط میانی روسونری در فصل 2023-2022 و شش هافبکی که برای مسابقات فصل آینده در این تیم قرمز و مشکی پوش شهر میلان ایتالیا حضور خواهند داشت، پرداخته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه ایتالیایی توتو اسپورت چاپ تورین، مدیریت باشگاه آث میلان ایتالیا اکنون به طور قطع می‌داند که در پایان رقابت‌های فصل جاری با فرانک کسیه، هافبک تیم ملی فوتبال ساحل عاج و این باشگاه قرمز و مشکی پوش ایتالیایی خداحافظی خواهد کرد؛ بنابراین مدیران و مسئولان روسونری در نظر دارند تا خط میانی تیم را برای آینده ترمیم کنند.

ساندرو تونالی ایتالیایی، اسماعیل بن‌ناصر الجزایری و گزینه‌ای چند منظوره هم‌چون راده کرونیچ قطعا در خط میانی فصل آینده روسونری حضور خواهند داشت اما قرارداد قرضی دو ساله تیموئه باکایوکو به صورت زود هنگام فسخ خواهد شد و این بازیکن به دلیل عدم موفقیت در اثبات خود در تیم قرمز و مشکی پوش شهر میلان، به چلسی بازمی‌گردد.

هم‌چنین ورود خون تازه‌ای چون یاسین عدلی در تضاد با بازگشت توماسو پوبگا است که به صورت قرضی، فصلی ایده‌آل را تحت هدایت ایوان یوریچ در تورینو سپری کرده و می‌کند؛ اما با توجه به خروج احتمالی تیموئه باکایوکو از سن سیرو، باشگاه آث میلان به جذب یک هافبک دیگر هم نیاز دارد.

اما برای تقویت این خط میانی، رناتو سانچز، بازیکن تیم ملی فوتبال پرتغال و باشگاه فرانسوی رن نخستین انتخاب مدیریت میلان می‌باشد؛ البته روسونری برای جذب این ستاره پرتغالی در بازار نقل و انتقالاتی فصل زمستان در ژانویه اخیر نیز تلاش‌هایی انجام داد که موفقیت‌آمیز نبود.

با وجود این‌که تردیدهایی پیرامون وضعیت جسمی و سابقه مصدومیت رناتو سانچز وجود دارد، اما نام این ملی‌پوش پرتغالی همچنان در صدر لیست پائولو مالدینی و ریکی ماسارا، دو تن از مدیران ارشد باشگاه میلان برای جذب و به خدمت گرفتن قرار دارد؛ هر چند که مقامات باشگاه یوونتوس تورین نیز در این رقابت برای جذب بازیکن ملی‌پوش پرتغالی حضور دارند.

9404