واکنش پوچتینو به شکست تحقیرآمیز پی‌اس‌جی مقابل موناکو

واکنش پوچتینو به شکست تحقیرآمیز پی‌اس‌جی مقابل موناکو

پایگاه خبری فوتبالی - مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی پاریسن ژرمن معتقد است که این تیم هنوز بابت شکست مقابل رئال مادرید در لیگ قهرمانان ناراحت است و این را می‌توان در شکست 3-0 مقابل موناکو نیز به راحتی مشاهده کرد. 

به گزارش فوتبالی، ظهر روز یک شنبه تیم‌های موناکو و پاریسن ژرمن از چهارچوب هفته بیست و نهم لالیگا در استادیوم لویی دوم مقابل هم به میدان رفتند که پایان، شاگردان پوچتینو با شکست سنگین سه بر صفر زمین را ترک کردند و به پاریس برگشتند. 

به نقل از سایت گل، سرمربی سابق تاتنهام پس از سوت پایان بازی گفت: "از نحوه شروع بازی بسیار دلخورم. غیرقابل قبول است! در این سطح از مسابقات، نباید مثل ما بازی کنید. می‌توانیم از اینکه فقط یک گل از موناکو در نیمه اول خوردیم، خوشحال باشیم، چون آن‌ها می‌توانستند دو الی سه گل دیگر بزنند. در نیمه دوم شرایط بهتر شد و ما چند فرصت خوب نیز داشتیم، اما به خاطر عملکرد ضعیف‌مان در نیمه اول نتوانستیم به بازی برگردیم. مشخص است که اتفاقات اخیر در لیگ قهرمانان، روی تیم اثرات منفی زیادی گذاشته است. بازیکنان و کادرفنی به یک استراحت نیاز دارند. تعطیلات ملی به ما اجازه می‌دهد که دوباره خودمان را از نظر ذهنی آماده کنیم."

4416