تکذیب شایعه بدرفتاری رونالدو با جوانان منچستریونایتد

تکذیب شایعه بدرفتاری رونالدو با جوانان منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونی الانگا پدیده این فصل منچستریونایتد از حضور کریستیانو رونالدو در رختکن بسیار خوشحال است و اذعان کرد که از بازیکنی مثل او چیزهای زیادی یاد می‌گیرد. 

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد در این فصل روزهای پرفراز و نشیب زیادی می‌کند. آن‌ها علیرغم شروع خوب با سولشر، رفته رفته وارد بحران بزرگی شدند که در نهایت به اخراج سرمربی نروژی ختم شد. بعد از سولشر، رانگنیک به عنوان سرمربی موقت شیاطین سرخ انتخاب شد، اما او هم نتوانسته خواسته مدیران و هواداران این تیم را برآورده کند و فعلا یونایتد با حواشی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. 

یکی از همین حواشی مربوط به دو دستگی در رختکن است و برخی از رسانه‌ها مدعی هستند که رونالدو فقط با بازیکنان پرتغالی و چند هم تیمی قدیمی‌اش نشست و برخواست می‌کند و اصلا توجهی به بازیکنان جوان تیم ندارد. الانگا درباره حضور ستاره سابق رئال مادرید در الدترافورد گفت: "داشتن چنین بازیکنی بسیار خوب است. من همیشه زود به تمرین می‌آیم و او را میبینم. ما زیاد با هم حرف می‌زنیم. اگر روز قبل تمرین بازی داشته باشیم، راجع به آن زیاد صحبت می‌کنیم. رونالدو واقعا انسان خوبی است. اگر کمک لازم داشته باشیم، می‌توانیم خیلی راحت با او درمیان بگذاریم. کریستیانو همیشه به ما کمک می‌کند."

4416