این تابستان آخرین فرصت رئال مادرید برای جذب هالند است

این تابستان آخرین فرصت رئال مادرید برای جذب هالند است

پایگاه خبری فوتبالی - گوتی هرناندز اسطوره رئال مادرید معتقد است که فلورنتینو پرز و کارلو آنچلوتی فقط در پنجره نقل و انتقالاتی بعدی فرصت جذب ارلینگ هالند از بروسیا دورتموند را دارند و در غیر این صورت، این ستاره نروژی دیگر به سانتیاگو برنابئو نخواهد رفت. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد ارلینگ هالند با زنبورها تا سال 2024 اعتبار دارد، اما هرباشگاهی می‌تواند با پرداخت 75 میلیون یورو این پدیده بیست و یک ساله را به خدمت بگیرد. بارسلونا، رئال مادرید و منچسترسیتی از مشتریان اصلی این بازیکن هستند. 

به نقل از سایت گل، گوتی امیدوار است که لوس بلانکوس بتواند هالند را به سانتیاگو برنابئو ببرد. او در این باره به ال چیرینگیتو گفت: "امباپه شور و اشتیاق زیادی به مادرید و حتی لالیگا می‌آورد. اگر هالند هم بیاید، همه چیز بهتر خواهد شد. اگر رئال نتواند الان هالند را بخرد، دیگر هیچ وقت این فرصت گیرش نمی‌آید، چون او به باشگاه بزرگ دیگری خواهد رفت و خریدنش کار بسیار مشکلی خواهد بود." 

گوتی همچنین در ادامه درباره بنزما نیز گفت: " او فوق العاده است، اما نگاهی هم به سنش بیاندازید. امیدوارم بیشتر بازی کند، اما در سن و سال او بهتر است که رئال برای خرید مهاجمی مثل هالند تلاش کند."

4416