تحقیر پی‌اس‌جی در روز افتضاح امباپه و نیمار/ وقت رفتن پوچتینو فرا رسیده؟

تحقیر پی‌اس‌جی در روز افتضاح امباپه و نیمار/ وقت رفتن پوچتینو فرا رسیده؟

پایگاه خبری فوتبالی - پاریسن ژرمن در دیدار خارج از خانه مقابل موناکو با حساب سه بر صفر شکست خورد تا حجم فشارها بیشتر شود. 

به گزارش فوتبالی، از ساعت 15:30 به وقت تهران، تیم‌های موناکو و پاریسن ژرمن از هفته بیست و نهم لیگ یک فرانسه در استادیوم لویی دوم مقابل هم به میدان رفتند. پوچتینو برای این بازی لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی را به خاطر آنفولانزا دراختیار نداشت. پیش از شروع مسابقه پی‌اس‌جی با 65 امتیاز در صدر و شاگردان کلمنت با 41 امتیاز در رده نهم قرار داشتند. 

در نیمه اول موناکو تیم برتر میدان بود. آن‌ها از همان دقایق اولیه حملات خود را روی دروازه دوناروما ترتیب دادند و در دقیقه 25 وسام بن‌یدر گل اول میزبان را به ثمر رساند. پس از این گل پاریسی‌‌ها برای رسیدن به گل تساوی جلو کشیدند و در آخرین ثانیه‌های نیمه اول نیز می‌توانستند به هدف خود برسند، اما این نیمه را بازنده به رختکن رفتند. 

در نیمه دوم پاریس دیگر مالکیت توپ و میدان را در اختیار گرفت و می‌خواست از این طریق جلوی ضد حملات موناکو را بگیرد، اما میزبان راحت‌تر از نیمه اول توانست به دروازه دوناروما برسد. در دقیقه 68 فولند گل دوم را زد و در دقیقه 84 بن‌یدر از روی نقطه پنالتی گل دوم خودش و سوم تیمش را به ثمر رساند تا شکست تلخ 3-0 را به پاریسن ژرمن تحمیل کنند. 

امباپه و نیمار در این بازی به جز دریافت کارت زرد، دیگر کاری نتوانستند انجام دهند. 

4416