شکست تلخ آلتای پس از خروج نادری

شکست تلخ آلتای پس از خروج نادری

پایگاه خبری فوتبالی- آلتای اسپور در حضور ۷۱ دقیقه‌ای مدافع ایرانی خود برابر سیواس اسپور شکست خورد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، در یکی از بازی‌های هفته سی‌اُم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال آلتای اسپور در حالی که پس از یک مسابقه غیبت دوباره محمد نادری را به‌عنوان مدافع چپ در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۱۴ امروز به مصاف سیواس اسپور رده چهاردهمی رفت.

یاران نادری پس از سپری کردن سه هفته فوق‌العاده در سوپر لیگ ترکیه که دو پیروزی و یک مساوی داشتند، امروز نتوانستند به روند شکست‌ناپذیری‌شان ادامه بدهند و در بازی خارج از خانه برابر سیواس اسپور مغلوب شدند.

آلتای اسپور با وجود اینکه تا دقیقه ۷۱ محمد نادری را در ترکیب داشت و با نتیجه یک بر صفر از حریف خود پیش بود، پس از تعویض این مدافع ایرانی سرنوشت متفاوتی تجربه کرد و یک باخت تلخ را متحمل شد.

یاران نادری در دیدار امروز مقابل سیواس اسپور با دریافت دو گل در دقایق ۷۸ و ۱+۹۰ بازی بُرده را با شکست ۲ بر یک عوض کردند تا ۲۹ امتیازی و در رتبه هفدهم جدول سوپر لیگ ترکیه بمانند.

مدافع چپ ایرانی آلتای اسپور پس از سپری کردن یک جلسه محرومیت و در بازگشت به ترکیب این تیم، حضور ۷۱ دقیقه‌ای مقابل سیواس اسپور داشت و بیست و یکمین بازی فصل خود در این رقابت‌ها را انجام داد.

1984