ادعای گل؛ نیوکاسل به دنبال مهاجم 200 میلیونی پی‌اس‌جی

ادعای گل؛ نیوکاسل به دنبال مهاجم 200 میلیونی پی‌اس‌جی

پایگاه خبری فوتبالی - گل و سان مدعی هستند سران باشگاه نیوکاسل به جذب نیمار جونیور ستاره برزیلی پاریسن ژرمن علاقه‌مند هستند و می‌خواهند او را به عنوان تاج پروژه عظیم خود معرفی کنند. 

به گزارش فوتبالی، نیمار پس از چند فصل درخشش در کنار لوئیز سوارز و لیونل مسی در بارسلونا، در سال 2017 با مبلغ رکوردشکن 222 میلیون یورو به پاریسن ژرمن پیوست تا بزرگ‌ترین انتقال تاریخ رخ دهد. با این حال این وینگر برزیلی اصلا نتوانسته در حد مبلغی که برایش پرداخت شده تاکنون ظاهر شود و در طول مدت اقامتش در پاریس، با مصدومیت‌های پی در پی و طولانی مواجه شده که باعث افت شدید سطح کیفی‌اش نیز شده است. 

به نقل از سایت گل، هفته پیش در جریان دیدار پاریسن ژرمن و بوردو، هواداران پاریس به هو کردن مسی و نیمار بابت نمایش بسیار ضعیف‌شان مقابل رئال مادرید پرداختند و پس از آن نیز شایعاتی مبنی بر قرار گرفتن نام نیمار در لیست فروش ناصر الخلیفی به گوش رسید. با این که قرارداد او با پی‌اس‌جی تا سال 2025 اعتبار دارد، اما رسانه‌های بریتانیایی مدعی هستند که سران نیوکاسل آماده مذاکره کردن با مالکان پاریس برای جذب ستاره سابق بلوگرانا هستند. 

پاریسن ژرمن در حال حاضر لحظات سختی را تجربه می‌کند. آن‌ها تا به امروز در متقاعد کردن امباپه برای تمدید کردن قراردادش ناکام بوده‌اند و هواداران نیز از عملکرد فوق ستاره‌های این تیم شاکی هستند. 

4416