حضور یک دقیقه‌ای محبی در تساوی سانتا کلارا

حضور یک دقیقه‌ای محبی در تساوی سانتا کلارا

پایگاه خبری فوتبالی- تیم سانتا کلارا در هفته بیست و هفتم لیگ برتر پرتغال در خانه در برابر تیم بلننسس به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، این تساوی موجب شد شمار امتیازات تیم سانتاکلارا به عدد 31 برسد؛ سانتا حالا تیم نهم جدول به حساب می‌آید و از شرایط بحرانی دور رفت فاصله گرفته و دیگر خطر سقوط به دسته پایین‌تر را حس نمی‌کند.

اما محمد محبی در یکی دو هفته اخیر از ترکیب ثابت تیم سانتاکلارا فاصله گرفته است. او در حالی‌که پیش‌تر نمایش خوبی در ترکیب این تیم به‌عنوان بازیکن اصلی و ذخیره داشت؛ یکی، دو هفته‌ای است که از ترکیب اصلی تیم فاصله گرفته و در بازی دیشب از دقیقه 89 وارد میدان شد و فرصت زیادی پیدا نکرد تا برای فتح دروازه حریف برنامه ریزی کند و به گل چهارم خود دست یابد. محمد محبی در بازی‌های این فصل، سه گل برای تیم سانتاکلارا به ثمر رسانده است که مهم‌ترین گل آن در بازی با بنفیکا بود.

هر چند این تعویضِ سرمربی تیم سانتاکلارا بدین معنی بود که او به نتیجه مساوی در این بازی راضی نیست و می‌خواهد شرایط را تغییر دهد اما محمد محبی بعد از ورود به زمین، در دقایقی کوتاه با سوت پایان بازی از سوی داور مواجه شد و نتوانست گل سه امتیازی ارزشمند برای تیمش به ثمر برساند؛ در نهایت مصاف سانتاکلارا و بلننسس با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

1984