اعتراف عجیب نیمار درباره بازی پی‌اس‌جی با رئال مادرید

اعتراف عجیب نیمار درباره بازی پی‌اس‌جی با رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار جونیور ستاره برزیلی پاری سن ژرمن ادعا کرد که برای رسیدن به دیدار مقابل رئال مادرید، از زندگی‌اش گذشته و حالا روزها و هفته‌های سختی را به خاطر آن شکست تجربه می‌کند. 

به گزارش فوتبالی، در روز هجدهم اسفند ماه، تیم‌های رئال مادرید و پاریسن ژرمن از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم سانتیاگو برنابئو مقابل هم صف آرایی کردند. دیدار رفت دو تیم در پارک دو پرنس با پیروزی 1-0 غول فرانسوی به پایان رسید، اما در دیدار برگشت کریم بنزما با هت تریکی که انجام داد، باعث شد لوس بلانکوس به پیروزی 3-1 برسد تا با نتیجه 3-2 در مجموع دو دیدار، شکست تلخی را به پاریسی‌ها تحمیل کند. 

نیمار قبل از دیدار رفت، بیش از 2 ماه از میادین به دور بود، اما هر طور که شد، توانست خودش را به این تقابل جذاب برساند. او در این باره گفت: "روزهای پیچیده‌ای برای ما بود. نمی‌خواستیم ببازیم. برای این کار اینجا نبودیم. ما تصمیم گرفتیم تلاش کنیم و من برای بازگشت از مصدومیت، زندگی‌ام را دادم تا بتوانم به بازی مقابل رئال برسم. حتی اگر معنی‌اش شکست باشد، باز هم این که در کنار تیم هستم، خوب است. زندگی یک ورزشکار به همین شکل است. یک روز شکست می‌خورید، اما خیلی سریع می‌توانید شرایط را به نفع خود برگردانید."

4416