روسونری بالاخره هدیه اینتر را قبول کرد/ افزایش فاصله میلان با تعقیب کنندگان

روسونری بالاخره هدیه اینتر را قبول کرد/ افزایش فاصله میلان با تعقیب کنندگان

پایگاه خبری فوتبالی - میلان موفق شد در دیدار خارج از خانه مقابل کالیاری به پیروزی خفیف، اما مهم یک بر صفر دست پیدا کنند تا با 66 امتیاز به صدر جدول بروند. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته سی‌ام رقابت‌های سری آ ایتالیا، شنبه شب تیم‌های کالیاری و میلان از ساعت 23:15 به وقت تهران در استادیوم اونیپل دوماس مقابل هم صف آرایی کردند. پیش از شروع این بازی روسونری با 63 امتیاز در رده دوم و کالیاری با 25 امتیاز در رده هفدهم قرار داشتند و هر دو تیم باید در این دیدار به پیروزی می‌رسیدند. ساعاتی پیش اینتر در دیداری مقابل فیورنتینا با تساوی یک بر یک متوقف شد و پیولی می‌توانست از این فرصت بیشترین استفاده را ببرد تا فاصله خودش را با رقیبان افزایش دهد. 

در نیمه اول شاهد بازی سرد و کسل کننده‌ای بودیم. میلان کمی از کالیاری بهتر بود، اما نتوانست راهی برای نفوذ به دروازه میزبان پیدا کند و این نیمه با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید. 

در نیمه دوم اما میلان موج حملاتش را برای باز کردن دروازه کالیاری آغاز کرد و در دقیقه 60 توسط اسماعیل بن‌ناصر توانست به گل اول برسد. پس از این گل نیز شاگردان استفانو پیولی فرصت زدن گل‌های بیشتر را داشتند، اما بهره‌ای از موقعیت‌های خود نبردند تا این دیدار با پیروزی 0-1 میلان خاتمه یابد. 

حالا میلان با 66 امتیاز و ناپولی با 63 امتیاز در رده‌های اول و دوم قرار دارند و اینتر با یک بازی کمتر 60 امتیازی است. 

4416