خط و نشان ستاره رئال مادرید برای بارسلونا

خط و نشان ستاره رئال مادرید برای بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - داوید آلابا ستاره اتریشی رئال مادرید ادعا کرد شکست دادن آن‌ها اصلا کار آسانی برای بارسلونا و دیگر تیم‌ها نخواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته بیست و نهم لالیگا در سانتیاگو برنابئو مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. 

آلابا ستاره سابق بایرن مونیخ پیش از این تقابل حساس گفت: "ال‌کلاسیکو تجربه بی نظیری است. تاریخ بزرگی پشت این بازی است و من زمانی که جوان بودم همیشه ال‌کلاسیکوها را دنبال می‌کردم."

پیروزی در نیوکمپ؟ بله آن لحظه خیلی خاصی برای من و هواداران بود و می‌خواهیم دوباره این لحظات را خلق کنیم."

نزدیک بودن ذهنیت باشگاه‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ؟ بله من از باشگاهی به رئال آمدم که به بردن و تلاش کردن عادت داشت. در اینجا هم می‌خواهیم همیشه با بیشترین توان خود در زمین حاضر شویم و در صدر جدول باشیم. بله ذهنیت دو باشگاه مثل هم است."

"بارسلونا تیم بسیار خوبی است که بازیکنان باکیفیت زیادی دارد. می‌دانیم که بازی ویژه‌ای است. می‌دانیم که بارسلونا وضعیت بسیار خوبی دارد و دیگر آن تیم چند ماه قبل نیست. باید بیشترین تمرکز خود را برای این بازی به کار بگیریم."

"برنابئو؟ فکر می‌کنم شما هفته گذشته دیدید که چه اتفاقی مقابل پاریسن ژرمن افتاد. اتمسفر فوق العاده‌ای در این ورزشگاه برقرار شده بود و توانستیم به هدف خود برسیم."

4416