با ارائه یک پیشنهاد نجومی و وسوسه‌انگیز دیگر؛ این‌بار پاریسی‌ها سراغ ستاره پرتغالی میلان رفتند

با ارائه یک پیشنهاد نجومی و وسوسه‌انگیز دیگر؛ این‌بار پاریسی‌ها سراغ ستاره پرتغالی میلان رفتند

پایگاه خبری فوتبالی - یک نشریه معتبر ایتالیایی گزارش داده که سران باشگاه پایتخت‌نشین فرانسوی یک پیشنهاد وسوسه برانگیز به ارزش حدود هفتاد میلیون یورو برای به خدمت گرفتن ستاره پرتغالی روسونری به مقامات باشگاه میلان ارسال کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت چاپ میلان، مدیریت باشگاه فرانسوی و ثروتمند پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد تا برای رافائل لیائو، وینگر تیم ملی فوتبال پرتغال و ستاره این روزهای باشگاه آث میلان پیشنهادی به مبلغی معادل با رقم هفتاد میلیون یورو به سران تیم ایتالیایی ارائه بدهد. آن‌ها همچنین حاضر هستند که برای راضی کردن این وینگر ملی‌پوش و پرتغالی روسونری، دستمزدی به مبلغ معادل با رقم شش میلیون یورو به ازای هر فصل حضور و بازی در تیم پاریسی پرداخت بنمایند.

خبرنگار نشریه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا در گزارش خود هم‌چنین تأکید می‌کند که هر چند این پکیج پیشنهادی هم برای مدیریت باشگاه آث میلان و هم برای خود رافائل لیائو وسوسه برانگیز است، اما واکنش‌های اولیه از سوی مقامات باشگاه ایتالیایی و بازیکن پرتغالی به این صورت بوده که آن‌ها حتی تمایلی به بررسی این پیشنهاد نیز ندارند.

به جای آن، رافائل لیائو که با گل‌های دو رقمی خود در رقابت‌های فصل جاری، بهترین سال حضور خود را در تیم میلان تجربه می‌کند، قصد دارد تا به صورت زود هنگام و در اولین فرصت قرارداد خود با این باشگاه ایتالیایی را که تا سال 2024 میلادی اعتبار دارد، تا سال 2026 میلادی تمدید اعتبار و بروز رسانی کند که در این میان، افزایش میزان حقوق و مبلغ دستمزد این ستاره گلزن و ملی‌پوش پرتغالی نیز از سوی مدیران و مالکان باشگاه آث میلان ایتالیا در قرارداد جدید فی مابین نیز مبلغ قابل توجهی خواهد بود.

9404