ابراهیموویچ به تیم ملی سوئد دعوت شد/ چرا زلاتان در اولین بازی ملی غایب خواهد بود؟

ابراهیموویچ به تیم ملی سوئد دعوت شد/ چرا زلاتان در اولین بازی ملی غایب خواهد بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم گلزن و ستاره کهنه‌کار روسونری برای رقابت‌های پلی‌آف جام جهانی سال 2022 که به میزبانی کشور قطر برگزار خواهد شد، به تیم ملی فوتبال سوئد دعوت شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اروپایی، نام زلاتان ابراهیموویچ، ستاره کهنه‌کار و با تجربه سوئدی باشگاه ایتالیایی آث میلان برای دیدارهای پلی‌آف جام جهانی سال 2022 کشور قطر که در پایان ماه جاری برگزار می‌شود، در فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی سوئد قرار گرفته است.

در روزهای گذشته، کادر فنی تیم ملی فوتبال سوئد لیست بازیکنان دعوت شده برای حضور در رقابت‌های پلی‌آف جام جهانی 2022 قطر را منتشر کرد که دیدن نام زلاتان ابراهیموویچ، گلزن با سابقه تیم آث میلان ایتالیا در آن فهرست جای هیچ تعجبی نداشت و این مهاجم سوئدی قصد دارد تا علاوه بر حضوری سرشار از آمادگی برای روسونری در جهت کسب اسکودتو در فصل جاری سری آ ایتالیا، همراه با تیم ملی کشورش سوئد نیز موفق شود که راهی مسابقات جام جهانی سال 2022 در کشور قطر شود.

اندرسون، سرمربی تیم ملی فوتبال سوئد برای شکست حریف خود یعنی تیم ملی فوتبال جمهوری چک و حضور در فینال پلی‌آف برابر تیم ملی فوتبال لهستان، بر روی تجربه این مهاجم ارزشمند و چهل ساله سوئدی حساب ویژه‌ای باز کرده است.

زلاتان ابراهیموویچ به دلیل دریافت کارت زرد در دیدار برابر اسپانیا، نمی‌تواند تیمش را در نیمه نهایی پلی‌آف جام جهانی برابر تیم ملی فوتبال جمهوری چک همراهی کند. با این اوصاف، این ستاره گلزن سوئدی‌ها در صورت شکست دادن حریف نخست خود و عبور تیم ملی فوتبال کشورش از سد تیم ملی جمهوری چک، می‌تواند برابر تیم ملی لهستان در دیدار پایانی پلی‌آف جام جهانی 2022 قطر، تیم کشورش سوئد را همراهی کند.

9404