احتمال وجود ترافیک در پست دفاع راست بارسلونا برای فصل بعد

احتمال وجود ترافیک در پست دفاع راست بارسلونا برای فصل بعد

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق آخرين خبرها و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف اسپانیایی خصوصا رسانه‌های منطقه کاتالونیا، مدیریت باشگاه آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون به دنبال دو خرید دیگر نیز می‌باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپانیایی اسپورت چاپ کاتالونیا، وضعیت تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا در پست دفاع کناری سمت راست تیم خود برای رقابت‌های فصل آینده به احتمال فراوان با ترافیک بازیکن روبه‌رو خواهد بود.

به تازگی خبرنگار روزنامه اسپانیایی - کاتالونیایی اسپورت این‌چنین گزارش داده است که مدیران و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا تصمیم دارند که به دنی آلوز، بازیکن ملی‌پوش و برزیلی با تجربه تیم خود در پست دفاع کناری سمت راست این تیم یک سال دیگر فرصت دهند.

هم‌چنین فابریتزیو رومانو، روزنامه‌نگار معتبر و خبرنگار سرشناس و کارشناس حوزه نقل و انتقالات فوتبال نیز اخيرا با انتشار گزارشی مدعی شده که مدیران و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا هم‌چنان در جست‌وجوی سزار آزپیلیکوئتا، مدافع ملی‌پوش اسپانیایی باشگاه چلسی انگلستان و نصیر مزروعی، مدافع ملی‌پوش مراکشی باشگاه آژاکس آمستردام هلند هستند.

باشگاه بارسلونای اسپانیا همچنین بازیکن ملی‌پوش آمریکایی همانند سرجینو دست را در ترکیب تیم خود دارد که به این معنی است که مقامات آبی و اناری‌ پوشان شهر بندری بارسلون در رقابت‌های فصل آینده اروپا می‌توانند هم‌زمان چهار مدافع کناری سمت راست در لیست نفرات تیم خود داشته باشند.

نکته خوب ماجرا این است که برخی از بازیکنان می‌توانند در چندین موقعیت و پست مختلف بازی کنند. به طور مثال، سزار آزپیلیکوئتای اسپانیایی می‌تواند در هر نقطه زمین در چهارچوب خط دفاعی تیم و در پست‌های مختلف دفاع بازی کند. سرجینیو دست آمریکایی نیز همچنین می‌تواند در پست دفاع کناری سمت راست و چپ تیم بازی کند.

9404