فوری/ بنزما ال‌کلاسیکو را از دست داد

فوری/ بنزما ال‌کلاسیکو را از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید به خاطر مصدومیت از ناحیه ساق پا، نمی‌تواند هم تیمی‌هایش را در دیدار حساس مقابل بارسلونا همراهی کند.

به گزارش فوتبالی، فردا شب (یک شنبه) تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از چهارچوب هفته بیست و نهم لالیگا در استادیوم سانتیاگو برنابئو مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. از روز گذشته ابهاماتی درخصوص بازی نکردن کریم بنزما در این ال‌کلاسیکو به گوش می‌رسید و حالا او در تمرین امروز رئال مادرید نیز غایب بود که این به معنای حضور پیدا نکردنش در دیدار فردا شب خواهد بود. 

به نقل از سایت گل، روز دو شنبه رئال مادرید در مقابل مایورکا به میدان رفت که در نهایت با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسید، اما این برد برای لوس بلانکوس با مصدومیت بنزما تلخ شد و حالا امید اصلی آنچلوتی برای گلزنی نمی‌تواند در این ال‌کلاسیکو حساس به میدان برود. گفته می‌شود که مصدومیت او خیلی جدی نیست و بعد از تعطیلات دو هفته‌ای برای مسابقات ملی و انتخابی جام جهانی حاضر خواهد بود تا بتواند این تیم را در دیدار حساس مقابل چلسی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند. 

آنچلوتی می‌خواهد با پیروزی در بازی با بارسلونا، فاصله‌اش با رقیبان در جدول لالیگا افزایش بدهد. در حال حاضر کهکشانی‌ها با 66 امتیاز در صدر جدول قرار دارند. 

4416