درخشان: پرسپولیس می‌توانست استقلال را به حاشیه ببرد

درخشان: پرسپولیس می‌توانست استقلال را به حاشیه ببرد

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: اگر ما با تدبیر بهتری بازی می‌کردیم شاید استقلال بعد از این مسابقه به حاشیه می‌رفت.  

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، حمید درخشان در خصوص دیدار پرسپولیس و استقلال که با تساوی بدون گل به پایان رسید، اظهار داشت: بازی نسبتا خوبی بود اما پرسپولیس می‌توانست برنده این مسابقه باشد. ما وقتی جلو افتادیم، می‌توانستیم با یکسری تغییرات نتیجه را حفظ کنیم. این تغییرات خیلی دیر انجام شد و این مساله به تیم صدمه زد.

وی افزود: اما دقیقا همین تغییرات به استقلال کمک کرد تا به بازی برگردد. این چندمین باری است که ما پیش میافتیم اما نمی‌توانیم نتیجه را حفظ کنیم و این یک ضعف برای پرسپولیس به حساب می‌آید. 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بیان کرد: یحیی گل‌محمدی روز بازی در خط دروازه ریسک بزرگی کرد و در 20 دقیقه اول استقلال فرصت‌های خوبی داشت اما احمد گوهری هم خوش‌شانس بود. بازی دادن به گوهری کار خطرناکی بود اما به پرسپولیس لطمه نزد. 

درخشان عنوان کرد: قطعا سرمربی آماده‌ترین نفراتش را در زمین می گذارد اما پرسپولیس در خط دفاع ریسک بزرگی کرد و تغییرات زیادی انجام داد و این منجر به این شد که در 15 دقیقه نخست، تیم اشتباهات زیادی در خط دفاعی داشته باشد اما خداراشکر تاثیر گذار نبود. خط هافبک پرسپولیس بهترین عملکرد را داشت و توانست بازی را خوب کنترل کند. 

وی ادامه داد: پرسپولیس همچنان شانس قهرمانی دارد و کسی نمی‌تواند بگوید این استقلال در ادامه بازی‌ها نخواهد باخت اما هر چیزی در این فوتبال امکان دارد. تیمی که برای قهرمانی تلاش می‌کند باید همه بازی‌ها را ببرد. 

6641