تغییر موضع ستاره آفریقایی بارسلونا برای حضور در یک تیم ملی

تغییر موضع ستاره آفریقایی بارسلونا برای حضور در یک تیم ملی

پایگاه خبری فوتبالی - از ستاره جوان و اهل قاره آفریقای باشگاه آبی و اناری پوش شهر بندری بارسلون اسپانیا خبر می رسد که این بازیکن با نام کامل عبدالصمد ازازولی می‌تواند برای تیم ملی فوتبال مراکش به میدان رفته و بازی کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپانیایی مارکا چاپ مادرید، ماه‌ها پیش بود که عبدالصمد ازازولی، بازیکن اهل قاره آفریقای باشگاه بارسلونای اسپانیا بازی در لیگ آفریقا و تیم ملی مراکش را با ارسال نامه‌ای رسماً رد کرد.

او می‌خواست برای تیم ملی اسپانیا بازی کند؛ با این اوصاف، این بازیکن اخیرا با انتشار یک استوری در فضای مجازی و در شبکه اجتماعی اینستاگرام، شایعات تر این رابطه را افزایش داده است.

در این استوری، عبدالصمد ازازولی با لباس تیم ملی فوتبال مراکش و شکلک ساعتی که روی آن به زودی نوشته شده است، دیده شده است.

شاید عبدالصمد ازازولی تصمیم خود را تغییر داده است و حالا از خواسته خود مبنی بر بازی کردن برای تیم ملی فوتبال اسپانیا پشیمان شده و هم اکنون خواهان بازی کردن برای تیم ملی فوتبال مراکش می‌باشد. به هر صورت، معنا و مفهومی که از این تصویر و استوری منتشر شده توسط این بازیکن در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی استنباط می‌شود، این است که این بازیکن باشگاه بارسلونای اسپانیا تصمیم خود را مبنی بر تقاضای بازی کردن برای تیم ملی فوتبال اسپانیا تغییر داده و حالا خواهان بازی کردن برای تیم ملی فوتبال مراکش حاضر در میان تیم‌های کشورهای قاره آفریقا می‌باشد.

9404