مصمم بودن ستاره بارسلونا برای بازگشت به ترکیب اصلی

مصمم بودن ستاره بارسلونا برای بازگشت به ترکیب اصلی

پایگاه خبری فوتبالی - ممفیس دپای ستاره هلندی بارسلونا تاکید کرد که باید برای پس گرفتن جایگاهش در ترکیب اصلی تلاش و کوشش بسیار کند. 

به گزارش فوتبالی، ممفیس دپای در تابستان گذشته پس از پایان قراردادش با لیون به بارسلونا پیوست تا زیر نظر رونالد کومان کار کند. اما شرایط برای سرمربی هلندی اصلا به خوبی پیش نرفت و او پس از کسب نتایج بسیار ضعیف از بلوگرانا اخراج و ژاوی به عنوان جانشینش انتخاب شد. با آمدن ژاوی بسیار چیزها در بارسلونا تغییر کرد. در ابتدا خط حمله کاتالان‌ها نمایش ضعیفی داشتند، اما پس از خرید چند بازیکن باکیفیت مثل پیرامریک اوبامیانگ، آداما ترائوره و فران تورس حالا آن‌ها خط آتش قدرتمندی دارند، ولی این موضوع باعث شد تا دپای جایگاهش را در ترکیب اصلی از دست بدهد

به نقل اسپورت، دپای پیش از شروع بازی حساس در ال‌کلاسیکو به خبرنگاران گفت: "رقابت کردن برای کسب جایگاه در ترکیب اصلی در باشگاه بزرگی مثل بارسلونا، کاملا طبیعی است. لحظات سختی را در فصل تجربه کردم، اما اکنون در فرم خوبی قرار دارم و خوشحال هستم. اخیرا در دو گل دست داشته‌ام، اما باید ثابت کنم که به تیم اصلی تعلق دارم."

"ال‌کلاسیکو؟ ما در شرایط خوبی هستیم. روحیه تیم در سطح بسیار بالایی است. همه بازیکنان شور و اشتیاق زیادی برای این بازی دارند. رئال هم وضعیت مساعدی دارد، اما ما برای پیروزی به میدان می‌رویم."

4416