هشدار گلر بلژیکی رئال مادرید به بارسلونا در آستانه ال‌کلاسیکو

هشدار گلر بلژیکی رئال مادرید به بارسلونا در آستانه ال‌کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی - تیبو کورتوا دروازه‌بان بلژیکی رئال مادرید تاکید کرد که فردا شب آن‌ها فقط برای پیروزی و کم‌تر کردن شانس رقیبان در کورس قهرمانی پا به میدان خواهند گذاشت. 

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از چهارچوب هفته بیست و نهم لالیگا در سانتیاگو برنابئو مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. 

دروازه‌بان سابق اتلتیکو مادرید و چلسی درباره بازی گفت: "فکر می‌کنم بعد از کسب آن پیروزی دلچسب در لیگ قهرمانان برابر پاریسن ژرمن و همچنین مقابل مایورکا، در وضعیت بسیار خوبی هستیم. در بازی با مایورکا به برد مقتدرانه سه بر صفر رسیدیم. آن‌ها یک شانس گلزنی داشتند که آن را تیر دروازه کوبیدند، اما در مجموع فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم. همچنین باید بگویم بارسلونا نیز روند رو به رشدی دارد، پس بله فکر می‌کنم بازی حساسی خواهد بود."

"این ال‌کلاسیکو، بازی بسیار متفاوتی خواهد بود. مخصوصا وقتی آن‌ها با بازیکنانی مثل اوبامیانگ تقویت شده‌اند. بازیکنان جوان و آینده دار خوبی دارند. می‌خواهیم مقابل هواداران‌مان به پیروزی برسیم. بازی بسیار مهمی برای باشگاه و لالیگاست. باید روز یک شنبه نشان دهیم که دوست نداریم تیمی نزدیک ما در جدول باشد."

در حال حاضر لوس بلانکوس با 66 امتیاز در رده اول و بارسلونا با یک بازی کمتر و 51 امتیاز در رتبه سوم قرار دارند. 

4416