توافق ملی‌پوش آلمانی چلسی با سران یوونتوس بر سر قراردادی ۴ ساله

توافق ملی‌پوش آلمانی چلسی با سران یوونتوس بر سر قراردادی ۴ ساله

پایگاه خبری فوتبالی - بر اساس گزارش منتشر شده توسط یکی از بزرگ‌ترین و سرشناس‌ترین روزنامه‌های ورزشی کشور ایتالیا، گفته می‌شود که مقامات باشگاه یوونتوس با مدافع ملی‌پوش آلمانی چلسی انگلستان به توافقی دست پیدا کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت  چاپ میلان، آن‌طور که خبرنگار این روزنامه ورزشی ایتالیایی گزارش می‌دهد، آنتونیو رودیگر، مدافع تیم ملی فوتبال آلمان و ستاره خط دفاعی باشگاه چلسی انگلستان مراحل آخر نهایی شدن قرارداد خود با سران بانوی پیر را سپری می‌کند و  بر سر قراردادی چهار ساله با آن‌ها به توافق رسیده است. به عنوان بخشی از این قرارداد، آنتونیو رودیگر در آینده مبلغی در حدود رقم شش و نیم میلیون یورو درآمد خالص در هر فصل خواهد داشت. یوونتوس از قانون ویژه‌ای در ایتالیا بهره‌مند خواهد شد که بر اساس آن، تازه‌واردان خارج از کشور مشمول نرخ مالیات بر درآمد پایین‌تری خواهند بود. بیانکونری‌ها می‌توانند به آنتونیو رودیگر آلمانی دستمزد ناخالص کمتری ارائه دهند بدون این‌که وضعیت دستمزدی بازیکن دچار افت و کاهش باشد.

بر اساس این گزارش، مسئولان باشگاه یوونتوس در هفته‌های اخیر با استفاده از وضعیت نامشخص مدیریتی باشگاه چلسی لندن، دست به جذب یک مدافع از این تیم انگلیسی زده‌اند. پس از تحریم‌ها علیه مالک این باشگاه، رومن آبراموویچ، به دنبال فروش این تیم است. از این رو، مشخص نیست که آبی‌ها چگونه می‌توانستند قرارداد آنتونیو رودیگر را تمدید کنند.

یوونتوس در نهایت به طور خاص از باشگاه رئال مادرید اسپانیا بهتر عمل کرد و طبق گزارش‌ها، بایرن مونیخ به دلیل حقوق بالای این مدافع ملی‌پوش، از انجام این معامله خودداری کرد. در تورین، این بازیکن 29 ساله آلمانی باید در کنار ماتیاس دلیخت هلندی، دیوار خط دفاعی تیم یوونتوس را پوشش دهند و کم‌کم جایگزین جورجیو کیلینی و لئوناردو بونوچی در خط دفاعی بیانکونری شوند.

9404