تنها شرط کاپیتان تیم ملی انگلیس برای ماندن در تیم لندنی

تنها شرط کاپیتان تیم ملی انگلیس برای ماندن در تیم لندنی

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو کونته سرمربی تاتنهام ادعا کرد که اگر این باشگاه در پنجره نقل و انتقالاتی، بازیکنان خوب و باکیفیتی خریداری کند، آن‌ وقت می‌توانند هری کین را به ماندن در لندن متقاعد کنند. 

به گزارش فوتبالی، هری کین هنوز در دوران فوتبالی‌اش در تاتنهام به جام معتبری نرسیده و تابستان گذشته نیز در آستانه خروج از این باشگاه قرار داشت. در این فصل تاتنهام کارشان با نونو اسپیریتو آغاز کردند، اما در ادامه این سرمربی پرتغالی را اخراج و آنتونیو کونته را به عنوان جانشینش منصوب کردند. با این حال تاتنهام در این فصل نیز شانسی برای کسب جام ندارد تا شایعات خروج هری کین از این تیم قوت بگیرد، اما کونته هنوز به ماندن کاپیتان تیم ملی انگلیس امیدوار است. 

به نقل از وبسایت رسمی تاتنهام، سرمربی سابق اینتر و یوونتوس گفت: "فکر می‌کنم در ابتدا مهم است که فصل را با چه جایگاهی به پایان می‌رسانیم. این فقط برای هری مهم نیست، بلکه برای همه از اهمیت بالایی برخوردار است. 11 بازی باقی مانده و باید نشان دهیم که تیم هدف‌دار و باانگیزه‌ای هستیم. این باشگاه لایق آن است که برای کسب عناوین مهم بجنگد، نه فقط در مسابقات شرکت کند. باید به بازیکنان ثابت کنیم که باشگاه اهداف بزرگی در سر دارد و می‌توانیم این موضوع را در تابستان اثبات کنیم."

4416