هم‌قطار سون برای بازی ایران آماده است/ هواگ هی چان مقابل اسکوچیچ و تیمش

هم‌قطار سون برای بازی ایران آماده است/ هواگ هی چان مقابل اسکوچیچ و تیمش

پایگاه خبری فوتبالی- هوانگ هی چان، ستاره کره‌ای وولوز، می‌تواند تیمش را در دیدار برابر ایران همراهی کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم ملی کره جنوبی چهارم فروردین میزبان ایران است تا بازی برگشت مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر را برگزار کند. 

هوانگ هی چان که این فصل نمایش خوبی در لیگ برتر انگلیس داشته است، پیش از این مصدوم بود و حضورش در بازی برابر ایران در هاله‌ای از ابهام قرار داشت اما حالا مشخص شده که می‌تواند در این دیدار کره را همراهی کند.

سرمربی وولوز در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر لیدز اعلام کرده بود که پدرو نتو قادر به همراهی تیمش در این بازی نیست اما هوانگ هی چان می‌تواند در این بازی برای تیمش به میدان برود. 

هوانگ پیش از این در بازی برابر اورتون در گودیسون پارک در ترکیب اصلی تیمش قرار داشت اما در دقیقه 16 این بازی به دلیل مصدومیت از زمین بیرون رفت. 

این بازیکن پنج بازی متوالی را به دلیل مصدومیتی که از دسامبر سال گذشته میلادی به آن دچار شده بود نیز از دست داده و مصدومیت دوباره او نگرانی‌هایی را به وجود آورده بود. 

ریکاروی زودهنگام این بازیکن خبر خوبی برای پائولو بنتو است. سر مربی تیم ملی کره جنوبی این بازیکن را برای دیدار برابر ایران به اردوی تیم ملی دعوت کرده بود و حالا خوشحال است که می‌تواند از او در ترکیب تیمش استفاده کند. 

صعود کره جنوبی به مسابقات جام جهانی 2022 قطر قطعی شده اما بازی خانگی برابر ایران از اهمیت ویژه‌ای برای این تیم برخوردار است. آنها پس از بازی مقابل ایران، باید پنج روز بعد در امارات به مصاف تیم ملی این کشور بروند.

6641