نظر ستاره رئال مادرید درباره ال‌کلاسیکو و همچنین تحت تاثیر قرار گرفتن امباپه از دیدن برنابئو

نظر ستاره رئال مادرید درباره ال‌کلاسیکو و همچنین تحت تاثیر قرار گرفتن امباپه از دیدن برنابئو

پایگاه خبری فوتبالی - کاسمیرو هافبک تنومند برزیلی رئال مادرید مدعی است که از کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاریسن ژرمن از دیدن سانتیاگو برنابئو به وجد آمده است. 

به گزارش فوتبالی، علاقه لوس بلانکوس به کیلیان امباپه برهیچ کس پنهان نیست و فلورنتینو پرز از مدت‌ها پیش، قصد جذب کردن این ستاره 23 ساله را داشته و به احتمال فراوان در تابستان آینده می‌تواند به صورت رایگان این آرزوی 200 میلیون یورویی‌اش را به دست بیاورد. 

به نقل از آ اس، از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید موفق شد با هت تریک کریم بنزما مقابل پاریسن ژرمن کامبک بزند تا دو گل امباپه بی ثمر باشد. کاسمیرو که توانسته صد و پنجاهمین پیروزی‌اش با رئال برسد در گفت و گویی با آ اس گفت: "اتفاقات بسیار خاصی در برنابئو رخ می‌دهد که در استادیوم‌های دیگر اتفاق نمی‌افتد. برنابئو یک استادیوم ویژه و خاص است. مطمئنم امباپه تحت تاثیر قرار گرفته. حتی من که هرروز این استادیوم را می‌بینم، همیشه به وجد می‌آیم."

"ال‌کلاسیکو؟ امیدوارم بنزما برسد، چون مهره مهمی برای ماست. اگر بنزما نرسد، فرد دیگری جایگزین او خواهد شد، اما بازی کردن در سطح کریم بسیار سخت است.اما در بازی برابر پی‌اس‌جی نیز همه مهره‌ها را نداشتیم، اما دیدید که تیم چه کار کرد."

4416