انتقاد تند اسطوره از رفتار مونیخی‌ها با لواندوفسکی: همین رفتار را با زوله هم کردید

انتقاد تند اسطوره از رفتار مونیخی‌ها با لواندوفسکی: همین رفتار را با زوله هم کردید

پایگاه خبری فوتبالی - اسطوره سابق باواریایی‌ها با انتقاد از مدیر ورزشی این باشگاه مدعی شد که رفتار مدیران باشگاه بایرن مونیخ با مهاجم ملی‌پوش و گلزن لهستانی این تیم مونیخی همانند رفتاری است که همین مدیران با نیکلاس زوله داشتند و منجر به خروج این مدافع ملی‌پوش آلمانی از مونیخ گشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، در روزهای اخیر باز هم گزارش شده که روبرت لواندوفسکی، مهاجم تیم ملی فوتبال لهستان و ستاره خط حمله باشگاه بایرن مونیخ آلمان هنوز از سوی مقامات و مدیران این تیم مونیخی سیگنالی برای شروع مذاکرات تمدید قرارداد دریافت نکرده است. حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باواریایی‌ها بعد از پیروزی یک بر صفر بایرن مونیخ مقابل اینتراخت فرانکفورت اعلام کرد که بایرن مونیخ قصد دارد روبرت لواندوفسکی را در مونیخ نگاه دارد؛ اما لواندوفسکی از شنیدن این موضوع ابراز بی اطلاعی کرد و مدعی شد که هنوز هیچ تماسی از طرف مدیریت باشگاه نداشته است.

در همین رابطه، لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ و فوتبال آلمان معتقد است که سران بایرن مونیخ در رابطه با روبرت لواندوفسکی رفتاری مشابه با نیکلاس زوله در پیش گرفته‌اند و می‌گوید: "به نظر می‌رسد که ارتباط داخلی در بایرن مونیخ با لواندوفسکی همانند ارتباط با زوله نامناسب و ناگوار است. من دوست داشتم حسن بیانیه بسیار واضح‌تر و شفاف‌تری نسبت به لواندوفسکی می‌داشت؛ اما به نظر می‌رسد که این‌طور نبوده است."

صحبت‌های ماتیوس در حالی بیان می‌شود که به عقیده بسیاری، نیکلاس زوله به علت برخورد نامناسب باشگاه و حس نکردن حمایت و علاقه‌مندی مدیران باواریایی‌ها به حفظ خودش، تصمیم به ترک مونیخ گرفته است.

 9404