پیشنهاد جدید بارسلونا به‌زودی به دست مدافع کهنه‌کار برزیلی می‌رسد

پیشنهاد جدید بارسلونا به‌زودی به دست مدافع کهنه‌کار برزیلی می‌رسد

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق آخرين خبرها و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف اسپانیایی خصوصا رسانه‌های منطقه کاتالونیا، مدافع کهنه‌کار و ملی‌پوش برزیلی بیشتر از مدت قرارداد کنونی خود با آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون در این باشگاه کاتالانی خواهد ماند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، مدیریت باشگاه بارسلونای اسپانیا و هم‌چنین ژاوی هرناندز، سرمربی جوان و اسپانیایی این باشگاه می‌خواهند که دنی آلوز، مدافع کناری سمت راست تیم ملی فوتبال برزیل و باشگاه بارسلونای اسپانیا بیشتر در جمع بازیکنان این تیم کاتالانی بماند؛ بنابراین به زودی مذاکرات برای دست‌یابی به توافقی دوطرفه جهت تمدید قرارداد فی مابین یک ساله شروع می‌شود.

در قرارداد قدیمی مابین دنی آلوز و باشگاه بارسلونا هیچ گونه گزینه و بندی به منظور تمدید خودکار قرارداد مذکور وجود ندارد؛ بنابراین همه چیز باید دوباره مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

البته دنی آلوز هدفش حضور در فهرست نهایی تیته برای تیم ملی فوتبال برزیل جهت شرکت در رقابت‌های جام جهانی 2022 به میزبانی کشور قطر است و هم‌چنین در ادامه نیز می‌خواهد که در باشگاه بارسلونای اسپانیا به بازی کردن ادامه بدهد. به نظر نمی‌رسد که در نزد طرفین ماجرا، برای تمدید قرارداد فی مابین مانعی وجود داشته باشند.

مدیران و مسئولان باشگاه بارسلونا می‌خواهند که دستمزد این بازیکن کهنه‌کار و ملی‌پوش با سابقه برزیلی را نیز کمی افزایش دهند.

مدیریت باشگاه بارسلونای اسپانیا همچنین خرید سزار آزپیلیکوئتا و نصیر مرزوعی، مدافع اسپانیایی چلسی انگلستان و مدافع مراکشی آژاکس آمستردام هلند را در برنامه‌های خرید خود در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش روی خودش نیز در نظر دارد.

9404