هافبک والنسیا به بارسلونا پیشنهاد شد

هافبک والنسیا به بارسلونا پیشنهاد شد

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق آخرين خبرها و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف اسپانیایی و اروپایی، گفته می‌شود که کارلوس سولر، هافبک تیم فوتبال والنسیا از اسپانیا ممکن است به جمع نفرات آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون در نیوکمپ بپیوندد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه Som I Serem FCB، کارلوس سولر، توسط رودری باستر، ایجنت و مدیر برنامه‌های خود به متئو المانی، مدیر ورزشی باشگاه بارسلونای اسپانیا پیشنهاد شده است.

کارلوس سولر بازیکنی از آکادمی باشگاه والنسیای اسپانیا است که در سال 2016 میلادی وارد ترکیب تیم اصلی خفاش‌ها شد. این بازیکن در دويست و دوازده مسابقه‌ای که با پیراهن سفیدرنگ والنسیا به میادین رقابت با حریفان تیمش رفته و در طی این تعداد حضور برای این تیم موفق شده تا سی و سه گل نیز به ثمر برساند و هم‌چنین توانسته است که سی پاس گل هم برای هم‌تیمی های خود ارسال کند.

میزان ارزش و مبلغ قیمت کارلوس سولر، بازیکن تیم والنسیای اسپانیا در بازار نقل و انتقالاتی بر اساس اطلاع‌رسانی وب‌سایت ترانسفر مارکت مبلغی معادل با رقم پنجاه میلیون یورو می‌باشد.

تیم مدیریتی بارسلونای اسپانیا که در رأس آن‌ها خوان لاپورتا، رئیس این باشگاه کاتالانی حضور دارد، به دنبال ایجاد تغییرات در کادر فنی تیم خود و برکناری رونالد کومان و بازگشت ژاوی هرناندز به نیوکمپ، در تلاش برای تقویت ترکیب بلوگرانا به خصوص جهت حضور پر قدرت در رقابت‌های فصل آینده لالیگا و سایر مسابقات هستند.

9404