رقابت میلان با ٢ تیم انگلیسی برای جذب کاماوینگای جدید موناکو

رقابت میلان با ٢ تیم انگلیسی برای جذب کاماوینگای جدید موناکو

پایگاه خبری - مطابق آخرين خبرها و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف ایتالیایی، روسونری مذاکرات خود را برای به خدمت گرفتن بازیکن مطرح تیم موناکوی فرانسه آغاز کرده و برای جذب او باید با تیم‌هایی نظیر منچستر سیتی و تاتنهام هاتسپر از لیگ برتر فوتبال انگلستان رقابت کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گاتزتا دلو اسپورت چاپ میلان ایتالیا، مدیریت باشگاه میلان در حال حاضر مذاکرات اولیه با مدیران تیم موناکو از لوشامپیونه را برای جذب مامادو کولیبالی، استعداد جوان این باشگاه فرانسوی آغاز کرده است؛ بازیکنی که می‌تواند در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو به صورت رایگان جذب شود.

مدیریت روسونری نشان داده است که همواره علاقه بسیار جدی‌ای به استعدادهای با پتانسیل بالا در فرانسه دارد و انتقال چهارصد و پنجاه هزار یورویی پیر کالولو و رسیدن ارزش کنونی این بازیکن به مبلغی معادل با رقم بیست میلیون یورو، به خوبی گویا و مؤید این موضوع می‌باشد.

همان‌طور که خبرنگار نشریه گاتزتا دلو اسپورت تأکید می‌کند، این نوجوان هفده ساله هنوز به صورت حرفه‌ای با باشگاه موناکو قراردادی امضاء نکرده است؛ بنابراین تنها باید هزینه تمرین دادن این بازیکن و یا به عبارتی، هزینه رشد او به باشگاه فرانسوی پرداخت شود.

البته روسونری در راه به خدمت گرفتن این بازیکن جوان موناکو تنها نیست و باشگاه‌هایی همانند منچستر سیتی و تاتنهام از لیگ برتر فوتبال انگلستان نیز از نزدیک وضعیت این هافبک هفده ساله را دنبال می‌کنند.

لازم به یادآوری است که مامادو کولیبالی به عنوان جوان اول تیم موناکو توسط رسانه‌ها و کارشناسان فوتبال اروپا با ادواردو کاماوینگا، دیگر ستاره جوان فرانسوی و عضو باشگاه رئال مادرید اسپانیا مقایسه می‌شود.

9404