دو گزینه عجیب لیورپول برای تقویت خط‌حمله؛ ستاره‌های لیگ برتر در رادار کلوپ

دو گزینه عجیب لیورپول برای تقویت خط‌حمله؛ ستاره‌های لیگ برتر در رادار کلوپ

پایگاه خبری فوتبالی- با نزدیک شدن به سال آخر قرارداد ستاره‌های خط‌حمله قرمزها، ادامه همکاری این باشگاه با سادیو مانه و محمد صلاح در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، با توجه به اینکه یورگن کلوپ از ادامه شک و تردیدها در مورد آینده سادیو مانه و محمد صلاح در لیورپول نگران است، گزارش‌های روز جمعه ادعا کردند که دو نام شوکه‌کننده لیگ برتری ممکن است راهی آنفیلد شوند.

به نقل از دِیلی میرِر، سرمربی قرمزها در حال بررسی احتمال به‌خدمت‌گیری مارکوس رشفورد و گابریل مارتینلی است.

رشفورد، مهاجم منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، در این فصل شاهد افت شدیدی بوده است. به‌همین دلیل او برای حضور در ترکیب اصلی شیاطین سرخ با مشکل مواجه شده‌است و گفته می‌شود که به دنبال ترک اولدترافورد است.

در همین حال، مارتینلی نیز می‌تواند یک خرید شوکه کننده برای مرسی‌ساید باشد. مهاجم توپچی‌ها که می‌تواند یک جانشین مناسب برای سادیو مانه باشد، علیرغم شکست خانگی 2-0 آرسنال مقابل لیورپول نمایش خوبی برای میزبان داشت.

این بازیکن 20 ساله برزیلی بارها مورد تمجید کلوپ قرار گرفته‌است. در واقع، سرمربی آلمانی او را در سال 2019 به عنوان "استعداد قرن" و اوایل این فصل "بازیکن ممتاز" نامید.

آرسنال درحال حاضر در رتبه چهارم جدول قرار دارد و با توجه به بازی‌های کمتر نسبت به رقبا، شانس اول کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده است. مارتینلی یکی از ارکان اصلی موفقیت‌های تیم آرتتا در ماه‌های گذشته بوده‌است.

9719