پیشنهاد مدافع فرانسوی سابق آرسنال: قرارداد لاکازت تمدید شود

پیشنهاد مدافع فرانسوی سابق آرسنال: قرارداد لاکازت تمدید شود

پایگاه خبری فوتبالی- باکاری سانیا اصرار دارد که توپچی‌ها باید قرارداد مهاجم فرانسوی خود را تمدید کنند.

پایگاه خبری فوتبالی- قرارداد الکساندر لاکازت با توپچی‌ها به پایان می‌رسد و این مهاجم فرانسوی در تابستان پیش‌رو به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد. باکاری سانیا، ستاره سابق آرسنال که هم‌ملیتی لاکازت نیز می‌باشد، از این باشگاه درخواست کرده‌است تا قرارداد مهاجم 30 ساله خود را تمدید کنند.

سانیا در مصاحبه اخیری که انجام داده‌است، گفت که توپچی ها نباید اجازه دهند لاکازت باشگاه را ترک کند. مدافع بازنشسته فرانسوی گفت: "اگر من جای آرسنال بودم، هر کاری که می‌توانستم را برای حفظ لاکازت انجام می‌دادم. وقتی نحوه بازی او را می بینید، او یک رهبر قوی است، یک رهبر ذاتی؛ او چندین فصل در باشگاه بوده است، بنابراین باشگاه را به‌خوبی می‌شناسد."

او ادامه داد: "فکر می‌کنم عملکرد او خوب است؛ در حال حاضر چیزهای زیادی به تیم اضافه می‌کند. بنابراین، شما دوست‌دارید که بتوانید فردی مانند او را حفظ کنید؛ آرسنال نباید او را رها کند، زیرا لاکازت دیدگاه‌های مورد نیاز باشگاه را دارد."

سانیا همچنین نظر خود را در مورد شایعات احتمال بازگشت سرژ گنابری به امارات عنوان کرد. مدافع سابق توپچی‌ها گفت: "من دوست دارم گنابری را دوباره در آرسنال ببینم. شروع او در آرسنال را دیدم، بنابراین از توانایی‌های او باخبر هستم. او در آلمان پیشرفت شگفت انگیزی داشته‌است و فکر می‌کنم که زمان بازگشت او فرا رسیده‌است. او از قبل تیم را می‌شناسد، با اینجا آشناست و فکر می‌کنم که اینجا خانه اوست."

9719