کلوپ در واکنش به قرعه ليورپول و بازی با بنفیکا: دوست نداشتم به انگلیسی‌ها بخوریم!

کلوپ در واکنش به قرعه ليورپول و بازی با بنفیکا: دوست نداشتم به انگلیسی‌ها بخوریم!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی قرمزهای آنفیلد نسبت به قرعه‌کشی مسابقات مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و رویارویی تیمش با رقیب پرتغالی واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، به دنبال برگزاری مراسم قرعه‌کشی مسابقات مرحله یک‌چهارم و نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری، یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی ليورپول که تیمش با یک قرعه پرتغالی مواجه شده و باید در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌ها به بنفیکا لیسبون برود، در این ارتباط به خبرنگاران رسانه‌ها گفت: "این بازی یک‌چهارم نهایی است؛ پس سخت خواهد بود. مشتاق شروعش هستم. بنفیکا عملکرد بسیار خوبی جلوی آژاکس داشت. می‌دانیم مردم می‌گویند که ما دست بالا را داریم اما این اولین اشتباه شماست. لیسبون شهر بی‌نظیری است و هفته آخر تعطیلاتم قبل از قبول کردن پیشنهاد سرمربی‌گری لیورپول را در آن‌جا بودم و بعد، از طرف مایک گوردون تماسی دریافت کردم. در بیرون یک کافه رستوران نشسته بودم و همان‌جا با من تماس گرفتند و تقریباً همان‌جا هم همه‌ چیز قطعی شد."

سرمربی آلمانی لک‌لک‌های آنفیلد که سابقه هدایت زردپوشان بروسیا دورتموند را نیز در کارنامه خود دارد، در ادامه صحبت‌های خود گفت: "خوب است که بازی برگشت در آنفیلد برگزار می‌شود اما این تا حد زیادی به بازی رفت در لیسبون نیز بستگی دارد. باید با یک عملکرد خوب از آن‌جا خارج شویم تا بتوانیم با ساختن جو خوب در آنفیلد، از این فرصت استفاده کنیم. واقعاً تنها چیزی که دوست نداشتم، این بود که با یک تیم انگلیسی روبه‌رو رو شویم؛ نه فقط به خاطر کیفیت آن‌ها، بلکه در طول فصل به اندازه کافی با آن‌ها بازی می‌کنیم و در این رقابت‌ها بهتر است با تیم‌های دیگر بازی کنیم."

9404