آیا حساب باشگاه پرسپولیس در روهای آینده دوباره بسته می‌شود؟

آیا حساب باشگاه پرسپولیس در روهای آینده دوباره بسته می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل پرسپولیس: ما در این ۶ روز به سکته رسیدیم که پول بازیکنان را بدهیم.

به گزارش فوتبالی، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید که در روزهای اخیر حساب این باشگاه بسته شده بود: طی ۶ روز گذشته تمام حساب های ما را بستند. هیچ راهی نداشتیم. من مدیرعامل با سختی کار و با همکاری تمام پرسنلم که جا دارد از آنها تشکر کنم که این روزها تا ۱۲-۱ شب بودند و هنوز هم حقوقشان را نگرفته‌اند منابع مالی را مهیا کردیم و هیچ راهی برای پرداخت به تیم نداشتیم. هر راهی می‌رفتیم می‌گفتند همه حساب هایتان بسته است.

وی در مورد طلب دلاری از باشگاه پرسپولیس عنوان کرد:  یک طلبکاری مدتی قبل ۷۵۰ هزار دلار به باشگاه قرض داده و حق هم داشته و بدهی اش را باید داد. هر کسی پول داده محبت کرده و باید بدهی اش را داد. من ایشان را آوردم و مذاکراتی کردیم و حتی چک شخصی ام را هم به ایشان دادم ولی ظاهرا وقتی به مبادی قضایی رفته‌اند گفته‌اند اینطور نمی‌شود رضایت داد چون رضایت مشروط نداریم و باید ایشان یا رضایت بدهد یا ندهد.

مدیرعامل پرسپولیس در خصوص پرداختی روز گذشته نیز توضیح داد: ما در این ۶ روز به سکته رسیدیم که پول بازیکنان را بدهیم. سه بازیکن خارجی داشتیم که باید امروز می‌رفتند و باید پولشان را دلاری می‌دادیم‌. پول هایمان هم که بسته و مقررات هم اجازه نمی‌دهد پول را در حساب دیگری کار‌ کنیم. با کلی همکاری جاهای مختلف موفق شدیم آن پول ها از کانال دیگری به حساب بازیکنان بریزیم و دیروز موفق شدیم ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان را بدهیم. این مشکلات را شما هیچ جای دنیا نمی‌بینی. از روزی که ما آمدیم چقدر پنجره باز و بسته شد و چقدر طلبکار آمد. یک طلبکار از ۱۲-۱۳ سال قبل طلبکار بوده.

۴۱۵۴