واکنش ناگلزمان و ٣ تن از ستاره‌های تیمش به بازی با ویارئال در لیگ قهرمانان

واکنش ناگلزمان و ٣ تن از ستاره‌های تیمش به بازی با ویارئال در لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی جوان آلمانی و تعدادی از ستاره‌های باواریایی‌ها نسبت به قرعه اسپانیایی تیم‌شان در دور بعد رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و تقابل با ویارئال واکنش نشان دادند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ به قرعه تیمش در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و رویارویی با تیم اسپانیایی ویارئال واکنش نشان داد و گفت: "البته که می‌خواهیم از این مرحله هم صعود کنیم. از یک طرف، می‌توانست بدتر هم باشد؛ از طرف دیگر، برای ویارئال احترام قائل هستیم و آن‌ها را دست کم نخواهیم گرفت. آن‌ها تیم خوبی دارند و مربی آن‌ها عناوین بین‌المللی زیادی کسب کرده است. ما به خودمان مطمئن هستیم."

همچنین لوکاس هرناندز، مدافع فرانسوی باواریایی‌ها در مورد قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا و رویارویی با ویارئال اسپانیا گفت: "ما می‌خواهیم وظیفه خود را در آن‌جا انجام دهیم و بازی را ببریم. انگیزه داریم تا جایی که ممکن است در لیگ قهرمانان اروپا پیش برویم. ویارئال تیم بسیار خوبی است، اما می‌دانیم که باید همه را شکست دهیم تا به فینال برسیم."

یکی دیگر از ستاره‌های بایرن مونیخ که در مورد این قرعه‌کشی و بازی با نماینده اسپانیا واکنش نشان داده، توماس مولر است. هافبک - مهاجم ملی‌پوش آلمانی مونیخی‌ها در مورد ویارئال و قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: "یک بازی هیجان‌انگیز خواهد بود. من بازی آن‌ها مقابل یوونتوس را تماشا کردم. ما مراقبم؛ اما ما فقط مشتاق بازی‌های یک‌چهارم نهایی هستیم."

و اما مانوئل نویر، سنگربان باواریایی‌ها نیز درباره مصاف با ویارئال در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان چنین گفت: "ما مشتاقانه منتظر مرحله یک‌چهارم نهایی و انجام دو بازی مقابل ویارئال هستیم. کار آسانی نخواهد بود، اما مصمم هستیم که به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کنیم. ما باید در هر دو بازی، جنگنده ظاهر شویم."

9404