مورد عجیب فرانک لمپارد؛ سرمربی اورتون دست خود را شکاند!

مورد عجیب فرانک لمپارد؛ سرمربی اورتون دست خود را شکاند!

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدار دیشب اورتون - نیوکاسل و شادی گل دقایق پایانی الکس ایووبی، سرمربی تافی‌ها دست خود را شکاند.

به گزارش فوتبالی- شب گذشته تیم 10 نفره اورتون سه امتیاز مهم را در زمان مقابل نیوکاسل در لیگ برتر به دست آورد. فرانک لمپارد می‌گوید که در جشن گلزنی الکس ایووبی، دست خود را شکسته‌است. 

پس‌از اخراج آلن، با تصمیم کمک‌داور ویدیویی، به نظر می رسید تافی‌ها بازهم در گودیسون‌پارک از چشیدن طعم پیروزی محروم شوند، تا اینکه در ثانیه‌های پایانی مسابقه با گل مهاجم نیجریه‌ای خود برتری را کسب کردند.

گل لحظات پایانی ایووبی باعث شد تا بازیکنان، کادرفنی و هواداران آبی‌پوش جشن دیوانه‌واری را برگزار کنند و لمپارد در صحبت های خود پس از بازی اعتراف کرد که در میان حرارت شدید این جشن، به خود آسیب وارد کرده‌است.

بازیکن سابق تیم‌ملی انگلیس پس از بازی به آمازون‌پرایم‌اسپورت گفت: "من در جشن دست خودم را شکستم. این یک شب شگفت‌انگیز بود و ما به این شب‌ها احتیاج داریم. شبی باروح و درکنار هم. تمام بازیکنان امشب هیجان‌زده شدند. هواداران اورتون دوست داشتند تا اشتیاق را حس کنند. ما امشب ثابت کردیم که می‌توانیم چه کیفیتی داشته‌باشیم. فکر نمی‌کنم که آن صحنه کارت قرمز داشته‌باشد. به‌نظرم این تصمیم اشتباهی بود و ما آلان را برای سه بازی دراختیار نخواهیم‌داشت."

ایووبی این گل را در نُهمین دقیقه از 14 دقیقه وقت اضافه‌ای به‌ثمر رساند، که حاصل از توقف‌های مربوط به وی‌ای‌آر و تماشاگر معترضی بود که گردن خود را به تیرک دروازه بسته‌بود!

9719