واکنش اسطوره کاتالان‌ها به شایعه خروج مسی از پاریس و بازگشت به نیوکمپ

واکنش اسطوره کاتالان‌ها به شایعه خروج مسی از پاریس و بازگشت به نیوکمپ

پایگاه خبری فوتبالی - خوان گاسپارت اسطوره آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون در خصوص این باشگاه و فوق ستاره آرژانتینی سابق این تیم صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی، خوان گاسپارت، اسطوره کاتالان‌ها در مورد شایعات پیرامون لیونل مسی و رفتن این بازیکن از باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه و احتمال بازگشت او به نیوکمپ صحبت‌هایی را بیان کرده که به این شرح است: "انتظار ندارم که لئو مسی به عنوان بازیکن در آینده نزدیک به باشگاه بارسلونا بازگردد. به نظرم او با توجه به خواسته همسرش و فرزندانش در فرانسه می‌ماند و ترجیح می‌دهد که در پاریس باشد؛ ولی این امکان هست که برای تعطیلات به بارسلون بیاید. مسی بهترین بازیکن جهان است و رفتنش تأثیر منفی روی تیم گذاشت اما بر خلاف لوئیس فیگو،  مسی به روشی حرفه‌ای از تیم رفت؛ باید در نظر داشت که بارسلونا به دلیل شرایط کرونا وضعیت بدی داشت و مسی موضوع را درک کرد و ترجیح داد به پاری‌سن‌ژرمن برود."

اسطوره آبی و اناری پوشان بارسلونا در خصوص بازگشت ژاوی هرناندز و حضورش روی نیمکت کاتالان‌ها و هم‌چنین زیر نظر گرفتن نقل و انتقالات این باشگاه چنین اظهار نظر کرد: "ژاوی هرناندز عاشق بارسلونا است و یک اسطوره هم به حساب می‌آید. او در حال حاضر تلاش می‌کند که بارسلونا را در موقعیتی که باید باشد قرار دهد. من دوست ندارم در خصوص مسائل فنی صحبت کنم. مسائل فنی هیچ تیمی کامل نیست؛ بنابراین نمی‌توانم بازیکنانی را برای خرید نام ببرم چون در نهایت سرمربی وظیفه دارد که این کار را انجام دهد."

9404